Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Nu har jag uppdaterat med mina ul-datum!

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• lurksmulan

Jag säger grattis till den hemliga plusaren, hon kommer väl hit förr eller senare!

• lurksmulan

God morgon!
    Det vräker ner snö här idag, hurra!
    Igår fick Laban två nya kusiner, tjejer!
    Och jag fick veta att min syster är gravid, hon och hennes man har kämpat i över 4 år och hållt på med ivf i över ett år nu, så jag är givetvis jätteglad!

• lurksmulan

Lättja: Min mage var toksvullen vecka 7-10 ungefär, sen började det gå ner.
    Nu tycker jag faktiskt att jag börjat få lite riktig mage de två senaste dagarna men jag har inte vågat ta något kort än.

• lurksmulan

Dulia: Det där med att drömma om f.d är vanligt när man är gravid. Det är psykets sätt att kolla så att man verkligen har skaffat barn med rätt man! Helskumt!

• lurksmulan

Vi har tre katter och ett barn, kvalificerar vi oss för städning?

• lurksmulan

Dulia: 7? Det är så länge Laban sover när vi får sovmorgon! Idag vaknade han 5.45 och det gick inte att få honom att somna om. Vi hade sängwrestling i en halvtimme och sen gick Janne upp med honom. Vi har delat upp det så att vi har en varsin sovmorgon på helgerna, det är jätteskönt och absolut rättvisast.

• lurksmulan

Vi var ute och åt på lokala restaurangen idag. Jag åt panerad rödspätta med hälften potatis hälften pommes (de känner oss där, jag sa det lite på skoj men fick det ändå). Jättegott!
    Till kvällen blir det popcorn, På spåret och Sing-a-long!

Nästa fredag ska jag och Janne åka på kryssning helt själva! Vi har bokat en ganska fin hytt och ska äta gott, kanske ta någon spa-behandling och köpa massa godis! Det ska bli jätteskönt!

• lurksmulan

Usch vad jag är avis på era magar! *surar*
    Jag har gått upp 2 kg men min mage ser ut precis som vanligt och kommer säkert göra det till vecka 27 eller nåt!

Jag kallar magen för minigrisen, vet inte varför. Det bara blev så.

• lurksmulan

ae: Vi har ju Dexter som riktigt namnförslag om det blir en kille...

Känner mig helt deppig idag, vet inte riktigt varför, så jag antar att det är hormonerna som spökar. Jag har fått för mig att jag inte är gravid. Ingen mage, känner ingen livmoder, nada. Men sen vet jag ju att jag har vrålont i tuttarna, att de ser "ammande" ut, att jag är trött och mår illa om jag inte sköter maten och att jag vill börja grina för allt och inget. Men jag vill nästan ha ett vul nu för att få veta att allt är bra!

Svar på tråden Pladdertråden!