• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Klart det löser sig Hanna!!!!
    Först ska bebben ut ju...hua!!!!!!

• Dulia

Barn under 1 år rekommenderar man att inte smörja in med solkräm. Denna sommar kommer det inte vara några större problem för våra små och solen. Det är "bara" att se till att dom är i skuggan så mycket som möjligt. Bianca föddes ju i mitten av augusti -05 och det var inga problem då och den sommar var varm långt in i september. Denna sommar var hon nästan 1 år och vi använde heltäckande badkläder/vanliga kläder plus solskydd.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

Jag kommer inte ha så himla mycket problem med det tt vara i solen på stranden i sommar för jag tänkte ligga vid svågerns pool hela sommaren hemma hos dom och låta dom passa bebis Det tyckte dom var en bra ide. *fniss* Och dit är det en bit att gå oxå så 2 flugor i en smäll, först promenad på ca 40 min tur och sen lapa sol och svalka sig lite i poolen samtidigt som man har lite bebisvakt och sen 40 min prommis hem. Härligt, då försvinner nog kilona fort!

• Hannnas

angiee.. hihi ja du.. solen är ju inte som starkast i aug o frammåt iaf det är ju alltid nåt, men värsta sommarvärmen brukar ju sätta in då istället

Jaz... jaaaaa men jag är faktiskt inte alls rädd för förlossningen (än iaf ) däremot livrädd för att de ska tro att de kan sätta en pvk i mig

OKI... inget solskydd då iaf ska köpa lite piratscarfs och en stooor solhatt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Hanna: nä inte jag heller!!!! Vet ju att det gör ont men är inte det minsta rädd!!! Längtar faktiskt!!!
    PVK får du nog ,vare sig du vill eller ej!! jag kommer & hjälper dig att få dit den

• Hannnas

jaaaaz... gaaaaaaaaaaaaaaaahhh det är det enda ENDA jag inte vill... varför måste jag??

*skruvar på mig då jag satt flera stycken på andra under förmiddagen *

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Jag håller på å längtar ihjäl mig efter min bebis nu och efter sommaren. Jag ser framför mig hur extremt gosigt det kommer bli Ligga i sängen på morronen och mya med sin lilla bebis, jag och sambon. ÅÅHH

• jazzy

Väldigt många behöver värkstimulerade dropp under förloss.& OM det händer nåt så är den jättebra att ha!!!

Svar på tråden Pladdertråden!