• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Oooooooooooh nu ska jag gå å skriva ut mej å ÅKA HEEEEM!

*jiiiihoooo*

Hörs i kväll! *kramen å pussen till er alla*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hannnas

Jaz.. jo jag vet att porten eg är bra att ha, o vet ju hur svårt det kan vara o sätta på någon som inte är vid medvetande heller.. men ändå Skrikandes jag vill ju inte värkstimulernade dropp el eda för den delen...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

hanna: Ok sån kanyl då eller? Jo aurora sa att alla får sån och jag vill verkligen heller inte för nåt i hela världen få en sån och i handen gör ju det så jääääävla ont Och i armen vill dom helst inte sätta den heller tydligen. Men ska be om att få sånt där bedövningsplåster först.

• Hannnas

och OM OM OM OM OM de ska sätta en promt så kan de se sig i stjärnorna efter att sätta den i mina händer el handleder iaf! så det så

• lurksmulan

Ha ha, mörda mig gärna nu om ni vill, men det här med tankar att man ska "dela" amningen etc brukar försvinna när bebisen väl kommit! Ofta är man så trött och orkar inte mickla och fixa så man ammar själv hela tiden. Bebisen och pappan kan knyta an på alla möjliga andra sätt. Mamman "behövs" ju bara för själva matandet, sen kan pappan sköta allt annat i stort sett.
    Vi hade också visioner om det där innan Laban föddes, men som för många andra blev verkligheten en helt annan.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Bel.. EMLA menar du.. nä det hjälper ju inte ett skiit tycker jag men ja... prova... o ja, en kanyl menar jag, men man tar ju bort själva nålen o behåller katetern i kärlet om man ska sätta dropp.. huga..

• after eight

Varför så anti Hanna? Smärtan? För jag har också hört att de sätter en för säkerhets skull. På mig satte de en i var hand, när jag skulle snittas. Och jag är LIVRÄDD för nålar. Men det gick bra. Katetern var värre, tyckte jag.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • jazzy

Japp BEL & HANNA: be att få lite Emla innan...MEN jag lovar att PVK ÄR bra....tänk om man måste söva fort!! har jobbat på gyn op, & sövt många snitt!!!

• Hannnas

lurkis.. gissar att du har en staaark poäng.. men tänker leva vidare i min drömvärld tills jag själv krossar den sen

• MHoof

Jopp säger som Hanna jag med att jag lever vidare i min drömvärld om att bli stucken i handen eller handleden. Tycker inte att emla funkar där överhuvudtaget. Svimmade sist jag skulle sövas när dom prompt skulle sätta en i handen...så nej tack, jag står nog helst över!!

Svar på tråden Pladdertråden!