• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Ville inte vara nån moraltant :- D ,men jag har vid flera tillfällen sett att experter går ut med varningar ang dess 3D & 4D UL....bla på textv & nu senast i Vi föräldrar,Gravid!!!!

Hoppas ingen tar illa upp....

• Hannnas

Jaz... här tar väl ingen illa upp berätta mer!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

För jag trodde man använde samma ljudfrekvens som 2D

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

"Hitills har forskningen inte funnit bevis för negativa effekter av detta, men man kan inte heller säga att det är 100% ofarligt" Därför avråder experter från onödniga UL. Karel Marsal professor vid Lunds universitets sjukhus..... Detta står i Vi föräldrar Gravid,senaste nummret

Vet inte riktigt hur man ska tolka detta....
    Hoppas ingen blev sur Generad

• lurksmulan
    Hanna: Jahaaa har ni de på ICA?! Det har inte vi! Fusk! Och de stora HD har också försvunnit från vår skit-ICA! *muttrar väldigt fula ord*
    Jag funderar just på om det är någon idé med bakad potatis ikväll. J ska ut med jobbet så det är bara jag och Laban som ska äta och jag tvivlar starkt på att han delar min förtjusning över bakad potatis och skagenröra... Fundersam
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan
    jazzy: Gällde det ul i stort? Jag har för mig att jag har hört det nämligen?
  • jazzy

Nä endast 3D....när man gör rutin UL & VUL är det ju 2D

• lurksmulan
    jazzy: HD= Häagen Dazs. Vi pratar glass idag! Räcka ut tungan
    Okej, jag har nog bara läst lite rubriker i trådar här på fl om det och hade inte satt mig in i det hela.
Svar på tråden Pladdertråden!