• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Hörrni det där med flytningar är underligt.....själv har jag ALDRIG haft vita flytningar men jag är frisk ändå! SÅ det behöver inte alltid vara fel bara för att de inte är vita!

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • Thezzizen

Hanna o Angie, varken kub el nupp görs bara sådär här.. Jag frågade om det till bm, men alternativet enl henne var fvp. får se på tisdag va de säger..

• lurksmulan

Ja men Hanna kände du igår kväll? Det är ju fusk, det är ju inte ens ett dygn!

angiee: Sen är det så lätt att säga och svårare att göra, men jag har den filosofin att inte oroa mig för sånt jag inte kan påverka.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • jazzy

Härligt vårväder....ska hänga tvätt,ute för första gången  i år!!!

Våra vänner har oxå plussat,ska bli såå kul att få nära varann!!!!

Flytningar, hmmm, inte kul men vi har det alla ändå! Försöker vara utan trosskydd iaf när jag är hemma!!! Får nog köpa mer trosor i morgon...

• Hannnas

thezz... meeeeen, ja vad känner ni för då?

lurkis... haha jaaa, *skäms* men bara en buff...

Var på toa, nu är de vita igen verkar det som myysigt att ni får följa mina flytisar va

AE... ska äta lunch nu, då kan det bli fart på henne annars ska jag testa det med! tack

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

jaz... haha jag skulle inte kunna vara utan trosskydd, ofta är det niagarafall här

• MrsMurphy

Jag får svamp på studs av bindor/trosskydd... Skrikandes

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Förresten.. har börjat få den berömda linea nigra tunt o svagt men tydligen på g

• Thezzizen

Hanna, ja du jag ve tinte riktigt... tanken har slagit mig tidigare eftersom vi har de i släkten. men nu blev de så himla verkligt... Dock vet jag ju att jag kommer oroa ihjäl mig hela graviditeten annars om barnet är friskt el ej. Ska diskutera lite med karln min och de är ju inte säkert att doktorn på spec tycker de är nödvändigt..

• Hannnas

thezz.. men om det blir så att risken är t ez 1/100 ... vad gör ni då? det är ju 99% chans att allt går bra ju men de siffrorna är väl sk dåliga om jag inte är ute o cyklar nu?

Svar på tråden Pladdertråden!