• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

På sjukhus. Eller vad tänkte du på?

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • numberone

VA?????? vad har hänt????

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • lurksmulan

Hon åkte in i måndags tror jag, sen i går eller förrgår operarade de in cerklage på henne eftersom hon börjat få förändringar på tappen.
    Gå tillbaka lite och läs, hennes kompis Tindra har varit inne och rapporterat ibland.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Angiee... vi ska göra ett 3D men det är ju sak samma förutom att man inte får dvd:n då o det kostar oss inte så mkt utan bara 480

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hanna
    3D är ju inte rörliga bilder?
    det är ju en skillnad på 3d &4d

Bel.

ja det finns olika paket, ett för 1200 :- & ett för 1600:- Då får man dvd & bilder i färg etc..

• numberone

Oj då det har jag helt missat. Hoppas att det är bra med dem alla tre!!

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • Hannnas

Angiee... jo 3D är rörligt precis som 2D, men det är ju när man lägger till tiden man får 4D, och då får en film man ser ju inte UL med stillbilder heller

Eller är jag ute o svävar igen?

• angiee

Skillnaden mellan 3D och 4D är att 3D bilderna är färglagda och blir som en Foto helt enkelt med frysta bilder. 4D UL sätter ihop all information och gör en rörlig bild av det hela. Så det blir ungefär som en videofilm om barnets rörelser.

• Hannnas

angie... ahh så man lägger ihop 2D till en fryst 3D ja vi får kolla upp det där iaf trodde att alla 3D UL maskiner tog sk 3D/4D men att alla inte får en dvd men jag kan ju säkerligen ha helt fel

• angiee

precis

Annars hade det ju vart värt för oss att åka ner till dig & göra samma sak för 1100 kr billigare...
    det är ju en viss skillnad, men ja vet inte om det är värt 1600 som det "stora" paketet på tittut här i sthlm kostar..

Nåväl, kolla upp! Det KAN ju skilja sig från län till län.... Ingen expert men ja gissar

Svar på tråden Pladdertråden!