• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Så nu har ja tagit mig upp i soffan o äter lite frukost. Tova sitter här bredvis och försöker se så bedårande ut som möjligt för att få smaka...

Ska åka till ajobbet o skriva ut ett schema o sen handla lite oc sen ska ja nog ta mig i kragen, dusch alite o mysa ner i soffan med godiset från igår o lplugga lite..

• angiee

Fan att man ska behöva vänta så länge?!?! det e ju akut

• Happy baby

lurk: Jaså det visste jag inte att man inte skulle göra. Gjorde dock ingen undersökning utan kände det när jag kom åt bröstet när jag låg i sängen. Den kändes jätte tydligt, gick inte att missa. Sitter dock en mjölkkörtel på ungefär samma ställe i andra bröstet, så jag hoppas på att det är nåt med det. Fick en spark på bröstet när jag bytte blöja på min dotter förra helgen. Kanske därför?

• MagdaA

Va segt fl är idag! Om man har plus ska ju rutan man skriver i se annorlunda ut, men den blir inte det... samma sak när man ska göra om sin presentation. irriterande!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

bobo: Nej jag läste det någonstans. Eller, undersöka kan man väl göra, men man ska inte förvänta sig att det känns som vanligt utan att det är knöligare. Ja en spark kan ju ha gjort att det är lite svullet. Om ni undrar vad det är för fel på min text idag så vet jag inte vad som händer. Alla mina plus-smileysar är borta och jag kan inte markera text eller knappt byta rad.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

nej! det blev fel...skit! ska se om jag kan fixa det...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Happy baby

lurk: Båda mina bröst är knöligare och lite ömma, men den här knölen är extremt stor och hård! Har inte känt det tidigare och antar att en tumör inte kan växa till och bli så stor så fort!?! Min mamma berättade att hon har en väninna som fick inflammation i en mjölkkörtel. Den blev stor och hård. Det var inget farligt men gick inte tillbaka, så till slut fick hon operera bort den. Känns olustigt hur som helst!

• after eight

Bobo, efter mf:et kände jag också att mina bröst var knöliga. Inte för att det hängde ihop alls med mf:et, utan det var först då jag kände. Det berodde nog på grav.hormonerna.

Men även om det inte skulle vara graviditeten, så är det säkert inget farligt. Jag upptäckte en knöl i mitt bröst för några år sedan, som aldrig ville försvinna. Gjorde mammografi och vävnadsprov och det var helt ofarligt. Men jag tror som sagt i ditt fall att det har med graviditeten att göra.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!