• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

angiee: säkert MÅNGA som ringer idag (måndag) så hon har säkert fullt upp!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Happy baby

God morgon Magda! Hur mår du? Hur gick op? Kanske har du redan berättat här? Jag har inte kunnat vara inne så mycket senaste tiden.

• lurksmulan

angiee: Bra att du ska prata med din bm och kanske be om att få träffa en psykolog/kurator. Panikångest är inte att leka med. En av mina bästa vänner hade det och var sjukskriven väldigt länge och åt mycket antidepressiva och klarade inte att gå utanför dörren.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

bobo: har inte skrivit så mycket här, du kan läsa min blogg...orkar inte skriva allt här...

• Happy baby

Upptäckte en stor hård knöl i mitt högra bröst i lördags. Väldigt otäckt! Det kanske är en svullen mjölkkörtel, men den är inte öm, vilket jag tycker att den borde vara i så fall. Tyckte att den var lite mindre nu på morgonen. JAg avvaktar några dagat o ser om den försvinner, men om den inte gör det får jag söka för det. Hjälp!

• angiee

Lurk JO ja vet att P.Å kan te sig på olika sätt & olika för alla, ska ta tag i det iaf & se va som kan göras...

• MagdaA

angiee: på sjukhuset här har dom en kurator som jobbar ihop med kvinnokliniken, hon har bra erfarenhet av gravida och komplikationer och så. Kolla om dom har det hos er också!

• lurksmulan

angiee: När har hon telefontid? Ibland kan jag få vänta typ en halv dag på att bm ringer om de inte har telefontid, för att hon har besök hela tiden. bobo: Vad obehagligt! Hoppas det går över! Men tänk på att de säger att man inte ska göra vanliga undersökningen av sina bröst när man är gravid för att de oftast är så knöliga ändå. Det kan ju vara så enkelt.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!