• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

fick just en gråtattack på praktiken när personalen frågade hur ja mådde & hur det va me magen... Oron sätter sina spår ....

• MrsMurphy

Hanna: Men det är just detta att jag känner nada utöver. Vaddå hunger och värk? Ingenting! Jag nojjar nog inte så mycket att jag inte känner bebben utan det är snarare att jag inte känner nånting alls. Kroppen är helt lugn.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Hanna, det känns dumt o ringa idag när jag har tid imorrn. Och imorrn tänker jag minsann höra om de verkligen ska vara såhär. Det ärju inte så att jagmår bra av det precis...
    Ja är ju inte dum så bebisen finns ju därinne fortf, men varförliksom? Nästan så ja hoppas att de sjukskriver mig ett tag så jag får lugna mig lite, det känns inte ok att springa runt i varv på jobbet heller medan de blöder.. och så skulle ja få tid att plugga till kursen vilket inte känns motiverat nu överhuvudtaget när ja i nte gör ngt annat än att jobba..

Hoppas på en superläkare...men sån tur har ja väl inte... Hmm, kanske ska fråga ida när ja ringer om rutnul

• lurksmulan

Tack Kickan!

angiee: Jag tänkte precis som ae, att det låter som panikångest det du beskrev tidigare.
    Och det du skrev ovanför stämmer ju in på det också.

Lättja: När jag väntade Laban kände jag inte ett jota innan v. 21, vilket är ganska vanigt (oavsett vad alla puckon på fl säger, du vet...)

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Kickan 84

Ha en bra dag alla underbara tjejer och extra kramar till er som har det jobbigt just nu!!

Själv ska jag dra till skolan nuuuu!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Thezz... låter som du skulle behöva vara sjukskriven faktiskt, o ang HP kommer det knappast att bli ett problem för dig heller, med tanke på blödningshistoriken... är det vul eller UL imorgon?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • after eight
    after eight skrev 2007-03-18 17:11:12 följande:
    Angiee, jag hade sådana symptom när jag hade panikångest, att jag kunde inte få nog med luft. Du känner dig helt okej psykiskt, inget som stressar dig eller oroar dig såpass mycket att det kan vara nån lättare form av panikångest? Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Här angie!
    Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!