• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Happy baby

Hannah: Kanske skall ringa min BM och höra vad hon säger? Vet inte ens vart man skall vända sig om man har en knöl i bröstet!

• after eight

Jag är på ÄL+6 så det är nog alldeles för tidigt för några symptom. Men nu har molvärken försvunnit för tillfället. Konstigt bara att jag inte känt något tidigare, molvärken brukar komma redan 2-3 dagar efter ÄL. Har också hört många som får mer symptom efter mf, för mig verkar det vara det motsatta som gäller.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Happy baby

ae: Använder du den där vilda sylten nu med?

• snöstjärna

Jag har inte haft nå molvärk än jag ;( Men växer gör bebis i alla fall .. de e ju tur det! =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan
    Magda: Hoppas du tycker om boken, jag läser den just nu och skrattar typ hela tiden!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Hej och gomorron!

Här verkar det behövas en hel del kramar och uppmuntrande ord idag ser jag. Så KRAAAAAMAR till er alla som har det jobbigt idag.

Ang blod när man gör nr 2, det är inte hemorrojder då tro? Har sj inte haft det men hemosar kan ju blöda.

Inatt har jag sovit rätt bra om man jämför med sista 2 nätterna. Fast det ilar och gör ont i ljumsken från och till...*ajaj*

Vecka 32 BF 17 maj
  • Hannnas

bobo... din läkare el VC el i ditt fall BM tycker jag, MEN det är som sagt säkerligen INGEN fara, svullna mjölkkörtlar är ju jättevanligt! Mina boobs är oxå superknöliga för tillfället

Lurkis... mina smileys o det där med texten försvinner regelbundet, kikar man nere i listen så ser man att datorn fortfarande tänker, så det är FL som segar bara... inget att göra verkar det som... men skitstörigt...

AE... ja jag fick ju inga symton så

Lättja.. behandlar du med nåt nu? för mig fungerar inget verkar det som... ska prova ett annat märke på suppar (myysigt )

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Bel... det ÄR hemosar det är jag 110% säker på

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof
    Hanna: Jo tyckte det lät som det jag me...*hehe* Usch, kan ju inte vara trevligt att ha sånna
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MrsMurphy

Hanna: Shit alltså... Jag har haft det till och från nu i ett år så nu är man så van så jag reagerar knappt. Blir ju värre när man är förstoppad vilket jag inte är nu så jag tar det lugnt med behandlandet tills vidare. Men funderar på en trip till apoteket och titta på andra saker. Men bm trodde ju att det var järnet där för 2 veckor sen så hon sa ju att jag skulle äta Niferex och det totalkvaddade min mage. Men läkaren beordarde mig att sluta äta på studs så nu har jag börjat bli människa igen.

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladdertråden!