• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Happy baby

ae: Jag jag tror också det, så därför avvaktar jag lite och ser vad som händer. Använder BH utan bygel för att se om det hjälper.

• Hannnas

AE... jag fick inte molvärk förrän efter BIM... hade ju nada nada symptom innan jag testade + denna gången... o väldigt lite symptom överhuvud taget fram tills illamåendet kickade igång i slutet på v6...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Usch... ni får inte tänka att ni har några farliga knölar tjejjer nu är det säkerligen gravven men OM OM man ens misstänker nåt sånt så kolla upp det snabbt som attan... Är man ung o drabbas av BC så går tillväxten av tumören ofta fort...

MEN nu är det mjölkörtlar och alla gravvohormoner... och får man en spark mot bröstet så kan det ju ömma o vara hårt oxå

huga... jag har ju hand om BC tumörerna innan de ska upp på OP, letar upp de körtlar som ska opereras bort, så jag klämmer o känner på många tuttisar

• MagdaA

Precis varit på toa. Hatar att göra 2:an! Vågar inte ta i nått så jag får typ ångest. Toa besöken tar evigheter numera! huvva!

ska gå å lägga mig och vila nu...lite öm. Ska läsa den underbara boken jag fått av mina underbara vänner!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda .... .... ja tänk på mig (och nån mer i tråden va ) som blöder som attan varje gång man gör nr 2...

• MagdaA

Hanna: jo, men här blöderdet ju från op-såret, känns inge kul!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. nä fyyyyy ta hand om dig nu o gossa ner dig ordentligt

• snöstjärna

Tror alla här inne behöver en kram idag! *stoooooooooooooor gruppkram*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan

Nu är alla mina smileys och grejer tillbaka! Får se hur länge de stannar!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

Här är en till med blod när nr 2 görs... Generad

Jag fick molvärk cirka 4-5 dagar innan bim och det höll i sig till v9!

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladdertråden!