• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Nån som vet om man kan lägga upp en fil här som man fick bifogat i ett mail?

• Hannnas

Kick.... bra idé... iof tycker jag att du kan ringa dem redan innan... så att du kan få tid snart!

För mig har nedräkningen börjat... 9 dagar kvar i helvetet....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae... japp nästa torsdag då kommer domen... då jag vet om jag ska vara lycklig el olycklig... OM jag är gravid el om jag måste genomgå en skrapning...

• after eight

Det KOMMER att gå bra Hanna! Du har sett ett hjärta på VUL, eller hus? Och sedan dess har symptomen fortsatt.

Jag ska ju också på VUL nästa torsdag. När ska du dit? Jag ska vara där 11.40.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... då går du före mig jag ska vara där 14:00

Jo det ÄR annorlunda denna gången... på många plan... först o främst levde bebis i v8 o det har aldrig tidigare hänt! de brukade dö i v 5-6.... jag har en massa symptom o det hade jag inte tidigare MEN det skyddar ju iof inte mot ett ev MA o det är det som oroar mig MEN det är inte lönt att oroa sig... ska vara glad att jag bara har 9 dagar kvar av väntan o om 12 dagar går jag in i v13 isf så....

• Kickan 84

Åh, hoppas verkligen att jag får VUL:a jag med!

Stanna där du är!
Svar på tråden Pladdertråden!