• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hanna: Jag fick en fil som man ska se i power point eller nåt liknande. Kan man lägga upp en sån fil här som ni kan ladda hem och se? Den är så go...*hehe*

• Hannnas

Thezz.... ja JAG hihi... nä allvarligt... har inget botemedel mer än choklad o te mysbrallor o en bra film

Believer... du ska ju kunna länka till den om den ligger på nätet annars vet jag inte hur man gör Fundersam

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna...... ja de är ju ett bra botemedel, ska köra med det hela helgen trór jag. Bara tre vidriga dgr på jobbet kvar, sen är jag ledig i fyra dgr... Bara mörk choklad o the.

Är det farligt att dricka för mkt the?

• MHoof

Thezz: Näää, men har läst att man inte ska dricka mer än 2 koppar grönt te men rött kan man dricka mycket av

• MHoof

Hannis: Nä, jag fick den i ett mail...synd då att man inte kan lägga in den. Det var barn som pratat om olika saker. Jag höll på att skratta ihjäl mig. *haha*

• Hannnas

Krävs väl en hel del te innan det är skadligt på nåt sätt... själv dricker jag 2 stora muggar vanligt te om dagen...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

ja, det blir ju oftast minst två muggar vanligt the om dagen flr mig. Har blivit mer och mer beroende =)

• MHoof

Har ni berättat för era familjer att ni ska få bebis?

• Thezzizen

Believer: Testade inte du plus förrns i v6?

• MHoof

Thezz: Jag testade 3 ggr i bim eckan men då visade det knappt nåt, fick stå å vinkla i evigheter och ändå syntes det knappt.
    Osså testade jag en vecka efter bim och då PANG var det ett jättestarkt svar

Svar på tråden Pladdertråden!