• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

lurk: Nä jag känner så jag med att ut kommer den ju så varför inte handla allt nu när jag kan följa med och kolla och välja oxå då? Blir väl bara drygt sen när man blir gigantisk. *suck* Känns redan som det (hatar att bli tjockare och tjockare)
    Man ska inte lyssna på andra har jag upptäckt, nej nej nej!

• lurksmulan

Uuuu vilken magknip jag har nu efter lunchen!

• MHoof

lurk: Usss, åt du för fort?

Fick brev från mitt fack idag. Har fått en trevlig höjning från 291 kr till 555 spänn. Aldrig i livet. Och jag som inte ens jobbar, jag studerar och jag är fan då inte rik ska jag be om tat få tala om. Så nu lär jag ringa och gå ur det där. *suck*

• lurksmulan

Believer: Nej jag tror att det var för att jag åt kalla grönsaker. Tänkte faktiskt att de kändes lite väl kalla och sen fick jag ont. Det känns lite bättre nu men inte helt bra.

Jag fick också meddelande om höjning från facket igår. De har mer än dubblat avgiften. Suck.

• MHoof

lurk: Ja som mig då ungefär... Men vad gör man? Tror jag bara ska va med i a kassan och skita i facket.

• Dulia

Jag har också fått höjning på fackavgiften. tror jag ska gå ur facket och bara vara med i a-kassan.

Idag har jag varit hos min BM. Bebisens hjärta slog med 147 slag/min Åh vad jag gillar det där ljudet

• lurksmulan

Believer: Ja det är ju ett alternativ. Jag jobbar ju iofs men jag har ändå svårt att förstå motiveringen till höjningen.

Var bor ni förresten?

• Kickan 84

Angående att berätta hade vi sagt att vi skulle berätta tidigt denna gången, just för att vi behöver stödet... dock känns det just nu som att jag inte vill berätta för någon!!

Stanna där du är!
  • MHoof

lurk: Ja jag fattar heller inte varför den ska höjas. Nåt sjukt påhitt tycker jag
    Vi bor i Sandviken, brevid Gävle.

Dulia: Hur mycket höjning fick du då? Mysigt att få lyssna på bebisen hjärta. Ska vi få göra 1 fb för första ggn

• lurksmulan

Kickan: Vänta då tills ni känner att ni är redo. Era familjer vet väl er historia?

Believer: Aha, jag tänkte eftersom ni skulle hit på ul. Finns det inget närmare?

Jag vill också lyssna på hjärtslag! Och jag vill också se minigrisen i magen! *stampar med foten så att det mullrar i min oroliga stackars mage*

Svar på tråden Pladdertråden!