• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick... hoppas jag med för din skull... även om oron inte kommer lägga sig nämnvärt så ändå....

Snart Ugly Betty

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Magda: Du underbara kvinna! Skrattande Dens gravida guld låg och väntade här hemma nu när jag kom hem! Men du, hann inte med som tänkt idag så stirra inte i brevlådan imorgon!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Hanna: Tror faktiskt den kommer göra det om jag gör ett VUL efter v. 10, eftersom chanserna ändå är rätt bra för att det går bra då!

Stanna där du är!
  • MagdaA

Maken har okuperat datorn i kväll, så jag sitter i soffan och stickar. Ont i fogarna och kring livmodern så det blir en lugn kväll.

Lättja: sötis! Va bra att de kom fram!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Kikar bara in och säger hej! Önskar att vi hade massor med pengar så jag kunde vara hemma under hela graviditeten. Känner mig dödstrött hela tiden och det finns inte tid till nånting.

• after eight

Morrn tjejer! Nån som är vaken?

I dag får jag lida för min chipsfrossa i går. Var så sugen på dillchips igår så jag åt alldeles för mycket. Brukar ALDRIG äta chips, men när jag väl gör det blir det alldeles för mycket. Mår illa av det i dag. Blä!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

God morgon!
    Jag var så himla trött igår att jag la mig och läste vid 20 och somnade vid 21.15! Noll socialt liv med andra ord!

• after eight

Det vänder nog snart lurkan. Du borde ju snart vara ute ur den trötta perioden.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Ja det borde bli bättre. Vecka 13 imorgon!!!!

En annan rolig sak är att Laban får två kusiner imorgon! Jannes syster ska snittas, och tur det, hon har gått upp 5 kg på två dagar i bara vätska mer eller mindre!

Svar på tråden Pladdertråden!