• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Believer: Japp, våra familjer fick veta under julhelgen.
    Förra gången berättade vi för min mamma samma dag som jag plussat och min man berättade för sin familj i v. 13, men nu berättade vi tidigare, kände att det inte spelar någon roll.

• MHoof

lurk: Nä jag tycker heller inte det spelar nån roll när man berättar. Vi berättade ju för sambons mamma å hennes gubbe dagen efter vi visste för vi skulle ju åka till Thailand med dom nu 16 mars. Nu kan vi ju inte det så vi var ju tvungen att avboka samma dag typ. *hehe* Resten fick veta i vecka 8

• Hannnas

Beliver... berättade för närmsta familjen i v7, mådde ju så illa då... o nu vet de närmsta kollegorna på jobbet oxå just av den anledningen... o vissa vänner fick veta i v8 efter vul:et

Men än ropar jag inte ut nåt om jag inte måste... vågar inte tro fullt ut än...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Believer: Är det för sent att flyga då eller? En kompis var med sin familj i Thailand över jul och nyår och hennes syster går in i 9onde månaden typ nu. Men de sa att det var okej så länge hon inte kommit in i 9onde.

• MHoof

Hanna: Åh va sa alla? Att det var väntat eller? *hihi* Så kul att höra folks kommentarer.

lurk: Det bolag vi skulle åka med får man bara flyga fram till 28:e veckan, och då ska man vara hemma den vecka alltså. För om man skulle föda på planet så täcker inte försäkringen upp det efter 28:e veckan, så det var lika bra att det inte blev. Men vi ska åka 2008 i mars/april nåt istället *lääängtar*

• Hannnas

Beliver... hihi jo de hade ju väntat såklart, särkskilt mamma o pappa de blev överlyckliga

annars är ju folk som dom är allmänt.. "hoppas det går bra denna gången" mm mm ... sånt gör mig sur, delvis därför jag inte vill berätta än egentligen, men illamåendet tvingade till det ju...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Ja sånna kommentarer är inte kul att få Dom kan väl vara glada och positiva istället.
    Många sa till oss oxå att jaha, men ta det lugnt nu då så det inte blir nåt tok. *suck*
    Och samma sak när jag berättade för mamma att vi skulle åka å kolla åp vagn och hade köpt lite kläder till den, då sa hon: Jag tycker inte man ska köpa så mycket så tidigt...
    Då sa min sambo: Nä men händer det nåt så försöker vi ju igen. *hehe* Bra sagt det!

• Thezzizen

Näää, dags att ta sig till jobbet. Önska mig lycka till snälla ni=)..

Blir nog ens väng till apoteket innan också *rodna*

kramisar

• lurksmulan

Jag blir så arg på människor som säger sånt!
    Min svägerska fick en son som dog efter två dagar, och hur skulle de ha gjort då? Väntat till bebisen var en vecka, kolla om den levt och sen köpt allt?
    För min del var det också så att jag var vrålstor och hade problem med foglossning och sammandragningar på slutet, så jag varken ville eller orkade flänga runt i affärer och handla grejer.

• MHoof

Thezz: Lycka till idag och en bäst dag ja köp mera tester...det har ju ingen ont av

Svar på tråden Pladdertråden!