• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Hmm....en liten pinsam fråga, men hur har ni det med magen? Jag var hård i magen de första två veckorna, men nu har det vänt och blivit tvärtom. Lite jobbigt att behöva rusa och göra nr2 på jobbet. Skrikandes Undrar om det är vanligt, eller om det kan bero på att jag har börjat knapra morötter till förbannelse?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Min mage har varit väldigt hejsan hoppsan kan jag säga. Ingen dag är den andra lik, men alltid händer det nåt, om man säger så.

• after eight

I dag har jag faktiskt känt av lite illamående. Trodde att det kanske berodde på chipsfrossan, men det borde ju ha lagt sig nu. Det är inte mycket, men jag är glad för varje liten kräkkänsla jag får.

• MagdaA

morrn morrn! allt bra me mina favvo-tjejer idag?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Ojojoj! Illamåendet friskar på. Och jag som ska iväg och sitta hos Vedum i 2 timmar och bestämma kök till huset.

MEN, jag klagar inte!

• lurksmulan

Jag sitter här och vräker i mig morötter. Köpte 1 kg till jobbet igår och nu har det stora frossandet börjat. Jag är hungrig nämligen, det är problemet.
    Jag är alltid hungrig, konstant.
    Dessutom har jag en punschrulle från Delicato som ligger och kastar långa blickar på mig... måste... stå.. emot.. till efter... lunch.....

• MHoof

Morron alla glada!

Vilken härlig dag det ser ut att vara idag. *ser ut genom fönstret* Soligt och fint!

AE: Trist att du ska må illa... Det med magen du undra över, jag har vart precis som vanligt. *hehe* Som med allt annat

Lurk: Passa så du inte får en orange unge

• Hannnas

lurkis... hihi har oxå morotsfrossa mellan varven riv den o blanda med en god olja, vinäger o örtsalt.. *mums*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Åh, det är jobbigt att deppa.... har ni nåt botemedel?

Svar på tråden Pladdertråden!