• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Sötnos

Jag ska absolut se det, har längtat efter nästa top model!! Tycker också det är himla kul att se de snygga fotografierna o hur snygga de är när de har sminkats osv...

• Lantisen

oj..det är ju jätte bra!! När börjar det? Vilken kanal?

• Jozze

Jag tror det börjar 20.00 i trean.

• Dramaonline

Jaaaaa!

Visst var det säsong 1, när Elise, och Robin och Adrienne var med?
    Den omgången var jättebra.

Tvåan missade jag visst för mycket för att hänga med, tror jag.

• systernegativ

jaaa, jag ska se ikväll :) jag älskar top model :)

• Pyff

Kanon!! Synd bara att Izabellas bröllop är framskjutet till 21.00 eftersom Vänner går samtidigt på femman................ Kan tyvärr inte låta bli att titta på den korkade blondinen.....

• Jozze

Ja det var 1:an som Adrianne och Elise var med. Men då missade jag finalen... Och jag missade den även då det gick i repris. *suck* Men nu när man är mammaledig ska jag inte missa ett avsnitt hade jag tänkt mig.
    Jag tyckte att Robin och hon den blonda med jättemycket tänder var lite väl pryda. Jag trodde att dom skämtade om att dom var så kristna. Men uppenbarligen var dom det. Jag har inte emot kristna. Men i deras fall kändes deras tro extrem...

• Sötnos

Ja det var säsong 1 när Adrienne vann, men jag hejade på Elise, för jag tyckte hon var så himla söt!!

• Sammet

I säsong 2 var det en tjej som utseendemässigt förvandlades från ganska tråkig, kutryggig och grå till en modell som VERKLIGEN syntes!
    Det var kul att se!

Svar på tråden Top Model 3!!!