• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Gnutt

Vem tycker ni ska vinna? Själv har jag inte någon favvo, än, i år. Kanske Yaya. (Vilket härligt namn)

• Cilla R

Vi har fuskat lite och laddat hem och redan hunnit se hela sesong 3...
    Gå dock inte till deras officiella hemsida för årets vinnare är redan korad. Det ska komma en 4:a till våren 2005.

• Gummy

jag tittar också, det är ett sjukt roligt program, mycket för att det alltid är så knäppa tjejer som kommer med.

mina favoriter är Norelle, Yaya och Nicole (i den ordningen). Amanda gillar jag inte, hennes personlighet är hemsk. Jag blir så sur för att hennes bilder blir så bra, hennes fula inre borde lysa igenom. Toccara är också bra, det var så synd om henne igår när hon blev så ledsen.

• sofia23

nu vet jag med vem som vinner..inte vad jag trodde men ändå positivt..

• sisley

sofia23

Ajabaja! Nu är det ju inte spännande för dig att titta längre.

• yohanna

mina favoriter är norelle och nicole.

• asta

åh vad roligt med en top model tråd. har varit fast sen första serien, har även följt de dåliga brittiska kopiorna.. yaya är ju helt sanslöst vacker på bild. lite dålig hy bara. amanda gives me the creeps, tycker hon är vidrig. att det är så många som har henne som favorit??

• Gnutt

Ikväll är det dags igen, tjejer. Laddar lite extra eftersom jag missade förra veckan.

Stänger nog in mig i sovrummet och tittar, så inte sambon stööör.

• sisley

Äntligen onsdag!

Sötnos:

Jag har en stooor påse ostbågar i skafferiet för kvällens avsnitt!

• silvia

Och jag jobbar till 21 ikväll...
    Får be sambon spela in det så får jag titta på det imorgon bitti.

Svar på tråden Top Model 3!!!