• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • jojja

Åh, en topmodel tråd! *glad*

Japp ikväll är det dags. Nice!! Ledsen dock att jag missade förra veckans "baddräktsposering", hade varit kul å se! Nån som såg som kommer ihåg vad som hände?

Snacka om en helt meningslös serie egentligen, men det är ju så kul att titta på! En helt anna värld än ens egen lixom...

• miffolina

ohh, är det ikväll?..jihoooo, jag gillar tyra, lite skinn på näsan har den damen..

• Dinturiel

Åh, en anledning till att ha trean... saknar kanalen...

• Poena

Yaya är min favorit, andrafavorit är Anne, trea Norelle

• sisley

Poena

Men Anne är så elak! Visst är hon vacker men det onda lyser igenom och gör henne ful, enligt mig. Annars tror jag på Yaya eller Norelle, liksom du.
    Fy för en del av tjejernas beteenden i det där programmet. *upprörd*

• Poena

Jo, jag håller med dig sisley, därför är Yayamin klara favorit också, men efter henne finns det ingen som jag riktigt tycker om så därför blir det Anne i a f!

Anne - tuff, men elak. vet att hon ser bra ut men skryter ändå inte om det
    Norelle - alldeles för barnslig och naiv, annars bra, tar det inte för givet att hon är kvar eller att hon är snyggast vilket är bra.
    Eva - alldeles för divig för min smak. Tycker inte hon är snygg alls!
    Amanda - stundvis ser hon äcklig och tillgjord ut men blir ändå ofta fantastisk på bild.. Lite halv-elak sådär
    Toccara - älskar hennes personlighet. Hon blir fanatstiskt elegant och divig på ett bra sätt på många foton, men har inte direkt någon look utöver det.
    Den rödhåriga (kommer inte på vad hon heter) - alldeles för "blek" på ngt sätt - har ingen direkt personlighet som hon visat

• Bonanza

Nej nej nej! Ni har ju helt fel!!

Ann är ju inte ens snygg. Hon ser så vanlig ut. I Sverige skulle hon inte sticka ut i mängden alls.

Yaya är jättesnygg, toccara också. Norelle är söt.

Resten är rätt menlösa. Förutom Amanda, men hon verkar så elak så jag tänker bara på det när jag ser bilderna. Tror tyvärr inte att toccara har någon chans, hon är ju"tjock"...

Jag vill dock gärna se ut som de i top model. förutom hon rödhåriga och ann. Då behåller jag hellre mitt eget utseende!

• Mama Bean

Jag tycker bäst om Toccara, Yaya, Nicole o Eva utseendemässigt, personligheterna är det väl lite sådär med på vissa
    Amanda verkar vara en rikitig bitch!

• Gumlan

Jag tycker Amanda, yaya & Cassie ser bäst ut... men trevlig är väl ingen knappt?? Ann ser trist ut tycker jag.

Svar på tråden Top Model 3!!!