• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Leeloo

Yaya är min favorit, hennes ögon är så vackra.

• Tini

Vet inte vad tjejen heter som åkter ut.. Men hon har långt blont hår och en kraftig käke?! (underbett)

• Sötnos

Jag gillar nog också Yaya..men tycker att hon, Norelle, är söt också...Har inte riktigt nån favorit än, vill se fler bilder först! Amanda, är det hon som håller på att bli blind? Gillade henne bättre innan det blonda håret, tyckte hon såg ut som en sagofigur på nåt sätt...Nu ser hon typ bitchig ut...eller hm...ja, jag vet inte...nåt konstigt hände i alla fall i o med hennes omvandling!

• Jii

"Kristie" heter hon som åkte ut idag. (Hur namnet nu stavas)
    Yaya är min favorit också, naturlig skönhet! Amanda ser läskig ut! Brrr....

Det är ett himla kul program tycker jag.

• Sötnos

Ja, detta är mitt absoluta favoritprogram! Ok, gillar andra dokusåpor också, men brukar inte orka sitta kvar framför teven under hela programmen eller så spelar jag in o kollar en annan dag...men top model skulle jag kunna kolla på varje dag!

• Fru Larzzon

Jag kollar också på Top Model
    Har inte hittat nån favvo än.

• Pheonix

Japp håller med om att det är ett av mina favorit program!! Måste då åxå säga att min favvo-tjej är Yaya, med dom enormt vackra ögonen.
    Men gillade inte att Amanda anklagade Eva för stöld när hon själv lagt bort kristallerna, men hon bad ju om ursäkt i alla fall.
    Vart lite fight i dagens avsnitt, det är kul när det händer lite, som den barfighten i första avsnittet *kul*

• Leeloo

Eva känns lite tillgjord tycker jag, som att hon är bitchig bara för att synas, inte för att hon verkligen är det...

• Sötnos

Ja, jag gillar inte riktigt Eva...

• Gumlan

amanda tycker jag är sötast... men vet inte vem jag gillar bäst. råkade komma in på en sida innan där det stog vilka 3 som kommer till finalen, inte kul alls... ville inte veta ju!!

Svar på tråden Top Model 3!!!