• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • silvia

Nya säsongen, Top Model 4 ska börja visas i USA den 2 mars.

Undrar hur länge det dröjer innan den visas på tv3?
    Förhoppningsvis direkt efter att den svenska version har tagit slut.
    Vi ligger inte så långt efter USA, sista avsnnittet i Top Model 3 visades där den 15/12 04 och här den 9/2 05.

För nyfikna som vill se bilder på de nya deltagarna, kika in på den här länken... upn.com/shows/top_model4/models/index.shtml

• hidden angel

men idag börjar väl top model sverige?? eller ?

• hidden angel

e det kl.nio igen? vet nån vilken dag repriserna går?? alltså nu på svenska

• silvia

Enligt TV3´s hemsida så ska reprisen vara på lördag kl 17:05 men var det inte då de skulle visa den missade reprisen av sista avsnittet av Top Model 3???

• silvia

Sorry!!! :-O :-O
    Nu såg jag i inlägget längre upp att TM#reprisen hade en helt annan tid!

• Gumlan

fortsätter vi här med nya top model eller?

• hidden angel

fan.. ja e ju itne hemma på lördag... jäkla skit.. men det kanske inte spelar så stor roll om man missa första... hände antagligen inte så mycket kul. roligare att se sen när de får lite fart på bilderna!

• Gumlan

men usch va dåligt detta var mot tyra banks... så oorganiserat på något sätt! Hoppas dte bara var nu första delen som var sån! så... har ni några favoriter????

• kajsa kavat

Fast jag måste säga att det var ganska skönt att slippe de amerikanska tjejernas hysteriska skrik så fort det dimper ner ett brev eller vad än det nu är....

Men håller med om att Mini inte ALLS håller samma klass som Tyra (fast man kan ju hoppas att hon lär sig vartefter)

Favoriter har jag inga direkta än, svårt att säga på ett program!

• Mama Bean

Jag startade en ny tråd

• Flutterby

Äntligen fick man se sista avsnittet av TM3, så nu vet jag vem som vann! Tyckte inte svenska TM var nå't vidare. Den där Mini bryter ju på amerikanska! Pinsamt!

Svar på tråden Top Model 3!!!