• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • ceci lia

Egentligen gillar jag inte Amanda men hon gör ju så bra bilder att jag kommer på mig själv att heja på henne.

• Gumlan

går det inte kolla bilder någonstans utan att se spoilers??

• ärtprinsessan

Hmm, Gumlan, jag ska kolla runt lite...

• systernegativ

å, värsta schyssta länken ju! sitter och kollar runt nu. jag visste redan vem som vann, för david letterman skvallrade. hmpf.

• piffan

karaktär hade inte jag(är ju inte så förvånad)..kunde inte låta bli o kika..sånna länkar är farliga...

• ärtprinsessan

Well, Gumlan, här kan man kolla avsnitt för avsnitt, jag vet inte vilket program som sändes idag...jag vågar knappt skriva ut den här, för det kan säkert hända att man skickas till huvudsidan om något krånglar.

www.upn.com/shows/top_model3/show/ep01/index.shtml

Så byter man bara siffror i länken till ep02, ep03, ep04 osv. istället för ep01, idag var det episode 6 så gå inte längre för då kommer Poena och nyper er hårt i näsan!

Där finns även otroligt utförliga programbeskriningar om man missat något avsnitt. Och nu undrar jag varför jag engagerar mig, kunde ju gå och sortera tvätt istället...

• Älskeling

Håller med fullständigt! Jag ÄLSKAR Top Model! Har sett alla programmen alla tre säsonger...

• Älskeling

Jag är livrädd för Amanda! Vilka iskalla, vit, blåa ögon. Vet att hon har en ögonsjukdom, men ändå...

• ärtprinsessan

Hihihi, ÄLskeling, jag tycker också det är en rolig såpa även om det är en knasig ide att tävla i skönhet och att jag inte GILLAR det i botten. Jag är en sån däringa dubbelmoraltant :-P Här finns iallafall lite kvinnor med "udda" utseenden, det tycker jag om. Amanda är så vacker!!!

Heja alla bleka alldagliga donnor med råttfärgat vinterhår! Heja oss!!!

Svar på tråden Top Model 3!!!