• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Mama Bean

Ceci lia mfl...

Har ni fuskat o kollat vem som vann??

*ajabaja*

Jag tippar på Eva eller Amanda *blä*

kram kram

• sisley

Mama Bean

Åh nej! Hoppas att det inte blir ngn av dem... De är för elaka för att öht kunna vara vackra. Jag är sååå sugen på att tjuvkolla som jag gjorde förra säsongen men då blir det ju inte spännande längre. Ska försöka hålla mig den här gången.
    Jag håller på Yaya och Norelle.

• Gumlan

Jag tror inte att Amanda vinner av den anledningen att hon snart är blind, dom har ju sagt det några ggr att det går inte ha en blind top model...

Många som gillar Norelle ser jag, gillar inte henne alls Tycker inte hon ser bra ut alls... sen verkar hon ju tycka själv att hon är skit snygg så det pajjar ju mycket med.

• Twilight

Nämen Gick in o kollade o såg att Yoanna vann förra omgången, då har den jag hejjat på vunnit alla 3 gångerna... Kanske jag skulle bli nån sån där talangscout

• Madelene81

Har fått en dum tradition. Se top model och äta något gott...

• Gumlan

twilight - vem tror du på denna gång då?

• Gumlan

jaaa, vill ju veta om du får rätt denna gången med eller har du tjuvtittat?

• Gumlan

jaha :D nä då får hon itne säga ju!! :D

Jag tror iallafall att Ann åker ut nästa gång... va tror ni? eller Chassi (inte åker ut, men hoppar av)

Svar på tråden Top Model 3!!!