• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • momme

Kommer sitta fastklistrad jag med!

• Sötnos

Sammet - hon som hade långt blont hår, menar du va? Hon som var otrogen mot sin kille? Ja, hon blev verkligen snygg på bilderna!! (O annars såg hon typ ut som en tråkig plugghäst med glasögon)

• Andrundrun

Här är en till som kommer sitta klistrad framför tv:n ikväll!

• Silence

Jiiippii! nått jag verkligen ser framemot!!!

• Sammet

Sötnos
    Ja hon menar jag.
    Jag funderade ett tag på om hon var någon slags joker.
    Kommer du ihåg hur hon gick i högklackat de första gångerna?
    Fast jag tyckte hon såg bättre ut även med glasögonen i slutet. Det var någonting som hände, lärde sig kanske se sig själv bättre- eller hur man ska säga.

• TigerLily

Här e en till som kommer följa programmet slaviskt!

• Sötnos

Sammet - Ja, det såg rätt komiskt ut när hon gick i högklackat! . Ja, jag tror att hon trodde mer på sig själv på slutet, hon blev nog säkrare på sig själv när hon fick se hur snygg hon faktiskt kunde vara!

• Jossan

jag tycker oxå om dem tidigare säsongerna.. gillar oxå att se vilken skillnad det kan bli på dem på kort och när dem inte är iordninggjorda det får mig att tro att med en sminkös och en som fixar håret kanske tom jag inte skulle se allt för hemsk ut på kort... dock med min storlek blir jag aldrig modell men iaf *S* inte ens modell för feta för tom dem är smalare än mig

kram J

• Björkeli

Ska med titta! Tycker det är jätte kul att se när de blir sminkade o fotade!
    Ypperliga bevis på att inte ens Topp modeller är snygga utan smink o kamera...

I första o andra har min favvisar vunnit. Ska bli spännande o se vad det är för töser som kommer i detta program.

Svar på tråden Top Model 3!!!