• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Pheonix

Gumlan: vad var det för sida?? det är ju inge kul alls att veta
    Det är ju det som är spännande.... *tråkigt*

• vackrastarflow

jag sitter fast jag med!! ojoj va bitchiga de är i denna säsongen bara!

min favvis är Amanda, hennes ögon är ofantligt vackra. Men annars gillar jag Yaya och den mulliga modellen också.

• systernegativ

och jag råkade se Letterman igår, så nu vet jag vem som vinner. *muttrar argt* de borde utfärda en spoilervarning i såna här fall.

• Gumlan

det var nån sida skulle bara kolla vad dom heter, för jag glömmer det hela tiden så ja sökte på top model & kom direkt dit

• Sötnos

Ja, idag är det dags igen! Har laddat med ostbågar o cola!

• sisley

Jag kollar också på detta program trost att jag brukar avsky dokusåpor och liknande, men det här är är faktiskt underhållande. Men vad som förvånar mig är hur elaka tjejerna är mot varandra. Det snackas redan så mkt skit fast de knappt har lärt känna varandra. Jag skulle aldrig klara av en sekund i det huset.

Om jag måste välja en vinnare så tror jag på Yaya eller Norelle.

Sötnos
    Åh, vad sugen jag blev på ostbågar nu. Jag har bakat kladdkaka precis men nu vill jag hellre ha ostbågar.

• Sötnos

Mmmmm...kladdkaka! Om jag skickar över några ostbågar, kan jag få en bit kladdkaka då??

• Sötnos

Här kommer två nävar!!!

• vackrastarflow

bra avsnitt som vanligt!! kul att de har så många moment. har nu lagt till ännu en person på min favvis-lista: nicole. hon med det korta röda håret. hon är urcharmig!!

inte så mycket bråk denna gången och rätt tjej åkte ut.

Svar på tråden Top Model 3!!!