• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

Malla
    jag var sjuuuukt pilsk när jag var gravid, jesus alltså.

Här är det bara när W sover, nu är hon iofs så liten att hon inte förstår vad som händer men ändå..

• Fru Indosaurie

typiskt, först NU börjar W med sitt sömnljud i taien.. och fred som måste gå snart =/ skit.
    Jag vill inte följa med heller, det blåser ju förfärligt mkt och det blir så tungt att skjuta vagn då..

• MallaMojs

fru I...ok, jag har inte känt mig så pilsk på grund av blödningarna men nu är jag på G igen kanske Lyckos Magnus liksom

Jag tänkte ju på att de är så små så de inte fattar vad som händer riktigt, men de kanske får men för livet då?

• Fru Indosaurie

Malla
    ja just det, då är det ju såklart läskigt.
    jag vill inte skada mitt barn för livet så hon hålls utanför våra aktiviteter.

• pucken

malla
    nä, klart han inte behöver sova. men han har gnäll hela dagen för att han inte vill sova. blir kanske lite stressat att pippa när han skriker =)

• Melisabeth

MEn vad fan.. är alla pilska??
    Jag har inte haft minste sexlust sedan månaden INNAN  Ella blev till =(

Fattar inte varför min sexlust är så sjukt låg.. både nu och annars.. har tusan knappt haft lust mer än väldigt sporadiskt och "framtvingat" på typ 2 år.... *suck*

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Man kan väl ha ljudlös aktivitet i ett annat rum men så länge är W sällan nöjd med livet.

Nu har hon för övrigt somnat i vagnen, fred lyfte ur henne försiktigt ur taien, får se om det håller i sig..

• pucken

nä, ska vi se om vi kan däcka ungen då.

• MallaMojs

Mel...jag är egentligen likadan, men jag tycker det är väldigt nice när man väl är på G...man ska bara ta tag i det liksom Men två gånger på en dag beror nog på att vi haft nada att göra (förutom städa, plugga och så...)...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)