• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Ja, visst kan man det. Dock tycker jag att man kan göra det på olika sätt, men jag ser det nog på ett annorlunda sätt eftersom jag inte ens har ett barn, för att jag gått igenom två missfall och massa skit...

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • MallaMojs

fru I...ok, jag får försöka tänka ut något själv... Det lär ju dröja ett tag, kanske så länge så er dator funkar igen...

Det är ju just otacksam som maninte vill framstå, men ibland så blir det massa gnäll för att man är trött och otålig...och i mitt fall så har det handlat mycket om att inte kunna känna sig säker, vecka 12 passerad eller ej Hoppas på positiva saker på ul/vul på onsdag!!!

Läste just att mina bebbar är 10 cm långa ungefär...det är stort

• Kickan 84

Malla: ooooh, det växer så det knakar!!

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Melisabeth

MEn det är väl lätt så.. själv så menar man mest att "få ur sig" att en sak är jobbig eller mindre rolig eller vad det är.... och att andra med andra erfarenheter, annat sätt att vara ser det som rent avskyvärt gnäll.....
    Precis som att man själv tycker att folk gnäller över att de berättar/säger/påpekar att blablabla.....

Man har ju olika "toleransnivå" för när saker blir gnäll =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Malla
    men jag har själva mallen kvar, den måste man ju rita själv, det står bara mått. Skulle kunna kolla den när jag har armarna fria, om du inte hittar något annat innan.

• Fru Indosaurie

haha. W bara SKA ha allt som jag äter men när hon ska äta själv då är det otäckt och äckligt minsann. Undra vad det är som ser så mkt godare ut med det jag äter?

• pucken

kickan
    absolut, jag har aldrig fått missfall och jag kan inte alls relatera till den situationen. självklart förstår jag att det måste kännas skit =( jag hoppas att det tar sig för er snart! jag vill verkligen att du ska få känna lyckan av att vara mamma! även om ungar kan vara förbaskat jobbiga ibland.

• pucken

fru
    såna är mina katter med. de kanske kan bilda klubb? agge gillar ju typ allt.

• MallaMojs

fru I...ja, jättegärna... Å ingen som helst brådska, har ju sex månader på mig

kickan...jag har ju också varit med om en del skit så därför tycker jag det är viktigt att ha en dialog med dig (och andra i samma sits, som tex. Vihps-gänget där jag hängt ett tag) så du inte sitter å svär åt mig å mitt gnäll...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)