• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

JO man är ju inte mindre lycklig egentligen bara för att man avskyr att må illa, eller skriker av smärta när man går... Visst allt det är skit.. men man älskar ju inte bebisen mindre för det =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

kickan...är det sant?? I så fall är jag impad! Jag har väl dock inte gnällt på det faktum att jag är gravid, mest på det faktum att jag inte någonsin kan få känna mig säker på det, med tanke på blödningar å skit Du vet iaf att jag inte är "sån"!!

• Kickan 84
    Malla: Haha, jo, du får väl fråga någon jag känner!

Jag gnäller ALDRIG över situationer jag själv försätter mig i, och ganska sällan över annat med även om jag varit lite gnällig/deppad när bebisförsöken inte gått som vi velat... men det är ju inte riktigt samma sak!
    BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Kickan 84

Men, det är helt okej att vara olika!

• MallaMojs

Jag skulle jättegärna vilja sy en amningkudde...är det någon som har beskrivning (eller vad det nu heter) på en sån? Jag vet inte varför jag ska ge mig på något sådant, men det är väl modersinstikten som kommer Haha.. Det som är på bild inne hos småtokig ser så liten ut, jag vill nog ha en större...eller?

• MallaMojs

kickan...jag menar att jag inte vill verka otacksam för det är jag ju inte...

• Kickan 84

Malla: Det vet jag!

• Fru Indosaurie

jag har tyvärr inte mina favoriter på den här datorn..
    På den beskrivningen tror jag att det står att man ska lägga till 10 cm eller nåt för tvillingkudde

• pucken

tror inte att många är otecksamma för sina graviditeter, på samma sätt som få föräldrar är otacksamma för sina barn. men man måste få påpeka att saker och ting är jobbiga utan bli beskylld för att vara en gnällfia.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)