• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Malla - jo problemet är att jag verkligen inte har ngn lust.. och om jag då tvingar mig själv (A skulle aldrig tvinga mig) så mår jag bara skit och typ börjar lipa istället.... =/

Känns som att kruxet sitter i skallen, och då kan inte kroppen slappna av och njuta... Känns som ju mer jag försöker, ju mer vägrar kroppen....

Att inte ha sex nu är helt ok för min del, även om jag givetvis skulle vilja ha lust.. men jag tycker det är en otrevligt känsla att känna ngt, och sedan att Ella sparkar.. de två sakern ahör liksom inte ihop... Men man får väl hoppas att det är som många säger att sex blir bättre efter barn...

Annars tycker jag verkligen synd om gubben...... =(

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

varför skulle sex bli bättre efter barn?
    Allt man läser överallt är ju att det skulle bli sämre.. man är mer stressad, har mer att göra, barnet är alltid med osv..
    själv har jag sjukt svårt att slappna av eftersom att jag hatar mig själv lite väl mkt, det är jobbigt.

• Melisabeth

det jag har läst är att man blir känsligare.. och har lättare att få orgasm... inte för att jag behöver lättare med det...

Men eftersom mitt problem inte är fysiskt egentligen så är det ju skitsamma... är ju den psykologiska faktorn som är problemet... antar/tror jag.. funderar på hur man kommer äver det.. har ju inte varit så här tidigare...

• MallaMojs

Mel...ja, eftersom ditt problem inte är fysiskt så lär det ju inte bli bättre när ni fått barn, speciellt inte om du inte hade lust innan heller

Jag har känt likadant också, men så fort jag "tvingar" mig in i situationen så glömmer jag av att jag eg inte vill och då är det supermysigt... Fast jag skulel ju aldrig börja böla heller iofs... Hmm, kanske något man verkligen ska jobba med, för ett förhållande utan "gnista och passion" är ju ingen hit i längden...

• pucken

seriöst, agge är en rktig pain in the ass idag. jag pallar inte med honom.

jag kan ju lätt säga att sexet inte blivit bättre sen vi fick barn, jag har i princip aldrig lust, bara när jag kollar på hell's kitchen =) och då är ju ungen vaken. så är jag inte helt bekväm i mig själv heller, det gör ju sitt.

• Kickan 84

Jag skulle gärna ha en pain in the ass unge, bara jag fick någon alls...

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Melisabeth

Ja det är är skumt är ju att vi har gnista och passion - fast på annat sätt... men just sex - där tvärstänger kroppen ner....

ÄR ju inte så att jag vill vara utan - jag vill verkligen vilja... både för min och för Anders skull... Nä jag tror jag är knäpp - är ju inte att jag inte tänder på honom eller attraheras, han är ju jätteläcker, så jag fattar inte..

Nåja.. jag har nu 4 månader kvar först iaf som jag kan ha Ella som anledning... Eller som hon är en anledning.. är ju inget jag skyller på... Får försöka att släppa allt sedan och inte tänka ett skit.. eller nått...

Nåja, trevligt att ni njuter iaf =)

• MallaMojs

pucken...varför går du igång på det skitprogrammet?

• pucken

kickan
    självklart, jag skulle aldrig byta bort honom! men ibland orkar man inte, jag har sömnsvårigheter och då tryter tålamodet.

• pucken

malla
    haha jag vet faktiskt inte! är väl för att micke är så "mesig" så jag behöver lite hårdare tag ibland =) man kan ju drömma.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)