• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

JO man har ju en annan "ram" med MF i bagaget, jag tror dock ändå man måste vara lite ödmjuk inför att alla är olika och har olika sätt/behov... (inte sagt att ngn inte är det, utan menar generellt)

Själv har jag grinat en skvätt varje dag i närmare 7 års tid över mitt missfall.. Jag önskar verkligen att jag skojade, men det är helt sant... Det låter ju som löjligast i världen att göra det typ.... Och jag var helt övertygad om att om/när jag blev gravid/fick barn skulle jag inte klaga över en sak.. jag skulle uthärda precis allt, hur ont eller jobbigt det en var...

De fysiska bitarna - visst de kan vara jobbiga, jobbigt att inte kunna röra sig, att må illa, inte kunna äta osv... vist det är jobbigt, men mest jobbigt är det i psyket..
    SÅ det som jag trodde skulle "gå som en dans" för att man längtat så länge... det finns ju kvar, men på samma gång så flög det ut genom fönstret...
    ÄR ju lite som att man kan aldrig klaga för finns alltid ngn ngnstans som har det värre... OCh så funkar det ju tyvärr inte... det är ingen tröst...

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Malla: Haha, nejö det gör jag absolut inte...

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • MallaMojs

OK, då är min poäng gjord, kickan 

Ska gå å nanna nu, måste ju gå upp i ottan imorrn om jag ska hinna fram till skolan. Nattinatti vänner

• Fru Indosaurie

idag hörde jag iaf en mamma på po.p vars bebis inte var 4 mån än och vägde 9,5 kg, skönt att höra att det finns fler matglada små

• pucken

malla
    godnatt!

fru
    hjälp! och jag tycker agges 10 kg är tunga.

• pucken

agge ligger på medelkurva när det gäller vikt, men övre för längden. så egentligen är han en smal bebis, men det tycker inte jag =)

• pucken

mm kan man. men han äter lite dåligt nuförtiden, vill bara ha frukt och det blir han inte riktigt mätt på.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)