• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

taco
    Jag hoppas det... å vad jag längtar efter att vara gravid igen. Saknar lilla pyret så mkt! Men förhoppningsvis går det snabbt att bli gravid igen och då går det förhoppningsvis mkt bättre!

• Winnertaco

Det vanligaste är väl att man har ett mf, och sen inget mer!

Nu är det sååååå fint här hemma *stolt*

• Melisabeth

taco - du kan få fortsätta här hos oss, jag tycker vi plockar och plockar, men det händer liksom inget =/

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    JAg la grunden till vår ordning här hemma när jag väntade i två veckor på att Johanna skulle behaga komma.. Det fanns inte så mycket annat att göra än att städa då

• MallaMojs

Albin ska min mosters son heta Det är jättefint tycker jag! Jag tycker iofs att alla pojknamn är fina och att det är mycket lättare att komma på Knäpp? Japp!!

nica...det är väl bara köra på!!! Högst troligt så beror nog rekommendationen på att man ska veta när man blivit gravid...men det känns ju också som om att man vill vara säker på att allt är ute, annars känns det som om att det nya kan åka med ut med det gamla - om du förstår vad jag menar. Kickan är ju expert på det där och hon sa ju att man inte alls behöver vänta väl?!!

• Melisabeth

Haha, jag hoppar helst över de där 2 veckornas övertid, men jag kan ju iaf förhoppningsvis göra ngt sista månaden innan =)

Struktur har vi kommit fram till att vi måste ha.. vi har så himla mkt saker att vi liksom inte vet vad vi har eller vart... så urrensning och ner i källaren, och sedan ordentlig stuktur, så man inte behöver klä på Ella, sedan på väg ut genom dörre upptäcka att man inte vet vart man lade det där papperet som man skulla ha med sig är.. och springa runt i 40 minuter med påklädd unge att leta...
    Iaf inte varje gång...

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Malla
    Det låter rätt troligt att det kan vara svårt för en ny graviditet att fästa i livmodern om det fortfarande finns rester av missfallet som ska ut!

• MallaMojs

Taco...ja, det var så jag tänkte Men så vet jag ju nada om missfall å så...men om man blir gravid igen så vill man ju inte riskera något!

• nica83

Jag är bara orolig att om jag blir gravid direkt så kommer jag oroa mig för att det var fel! Sån är jag tyvärr. Men samtidigt känner vi inte riktigt att vi har tid att vänta! Risken finns ju att det tar ett år eller så att bli gravid igen...

• MallaMojs

nica...men en månad har ni väl tid att vänta ?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)