• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Ja Åre låter ju rätt trevligt =)
    Roligare än vår fortsatta städning iaf =)
    Nu skall här göras middag - höres =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • nica83

Jo det ska bli riktigt skoj faktiskt! Fast har svårt att fatta att vi åker imorgon, har ju inte ens packat!

• Fru Indosaurie

nu jäklar har vi kopplat in datorn på den bärbara dvdspelaren ist, haha.
    Lika dålig bild som på tvn & tio ggr mindre men man kan iaf sitta närmare.

Vi var en sväng på kappahl idag och insåg att dom har fått jättefina kläder på ta 2 betala 99:- men alla storlekar var ju slut.. vi får ta en vända till ett annat kappahl imorgon.
    sen fick man ju en kupong på 20% rabatt på ett reaplagg på hm i brevlådan idag. Dock hade hm värsta värdelösa rean så det blev bara en mössa och ett huckle, eller vad det nu heter

• pucken

nu får den där traderasljaren fan svara på mitt mail *muttrar*

• Fru Indosaurie

puck
    annars MÅSTE du lägga negativt omdöme..

jag köpte en sak på tradera igår för första gången på lääääänge.
    Jag vill också lägga ut men det funkar ju inte när man har en sån här värdelös skärm, mailen är nästan omöjlig att läsa. Suck. Jag läääängtar efter outlook och en normal skärm.

• Fru Indosaurie

är det någon som vet hur mkt guld man behöver om man ska göra en ring?
    Om man smälter ner en ring får man en ny ring då? eller försvinner en del på nåt sätt? ungefär som när man kokar vatten, då dunstar ju en del haha.

• Melisabeth

DU behöver lite mer än vad du får ut.. det försvinner ju lite när de filar till och har sig =)

• Fru Indosaurie

då får man lämna in en fet ring så får man liten tillbaks

jag har 2 ringar från mamma, en från pappa och 2 från farmor, men farmors ringar vet jag inte om jag vill smälta..
    Eller jag vill nog det, för då blir dom ändå i min nya ring ju, nu är dom inget speciellt och dessutom förstora så jag kan inte bära dom

• Melisabeth

Jag skulle kunna tänka mig att typ 1½ ring blir 1 ring tillbaka... vet inte hur mkt "spill" det blir, beror ju på hurdan ring man vill ha också =)

MEn jo, att smälta ner ringar som man inte vill ha till ngt man vill ha vore ju trevligt =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)