• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Tvärtom mot mitt prob då pucken...

Jag blev nöjd dock, var på apoteket ock köpte deras top.. oki den håller ju inte upp allt direkt, men det satt bättre än väntat, och brösten fick plats.. jisses =)
    Fast skall nog köpa nästa mindre, så den sitter åt lite bättre under... känns som brösten sitter mer på plats då också =)

Jag tror jag skall hålla mig ifån affärer i fortsättningen.. annars kommer jag bara köpa fler saker.... =/

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

köpte jättefina rosa tröjor, men jag måste åka och byta imorgon. jag upptäckte här hemma att de gjort stora hål i tröjorna när de tog bort larmet =( hoppas rätt storlek finns inne.

• Fru Indosaurie

jag tycker inte att det finns så mkt fint i butikerna nu så jag har inga problem med att hålla mig, förutom på kappahl då men dom har också rätt dåligt nu. Jag hittar inga bodys någonstans.

• pucken

jag hittar massor av fint på tjejavdelningarna, så mycket tråkigt på pojk =( men vi behöver verkligen inte mer kläder nu, så trist. måste köpa i 86 snart.

• Melisabeth

JAg har inte kollat nu det senaste.. jag förväntar mig mest att det skall komma in lite roligt med våren.. lite roliga färger och sånt =)

Men jo jag har upptäckt Kapp Ahl mer och mer - de har framförallt snygga killkläder tycker jag =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

vi "behöver" faktiskt ha mer kläder nu W växer som bekant så det knakar. Hoppas att vi hittar det vi ska ha imorrn.

• pucken

kappahl har ju fått en riktig tråkstämpel har jag märkt här på fl. jättemånga som alltid skriver att kappahl suger och så.

• Fru Indosaurie

jaha? det har jag inte sett ens.
    Jag älskar deras kläder. Tuffa Byxor med bootcut, det är dom jag är ute efter

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)