• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

JO vi skall byta också.. just för att det skall passa.. och sedan så har ju vi ynkliga tunna ringar á 199 kr nu.... så det är ju lite svårt att dels matcha och del så är de rätt skamfilade vid detta laget =)

Vi har varit inne och frågat efter titan, men de har inte haft puntsad/blant, utan bara den borstade varianten =(

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

förresten Mel, tradera är sjuuuuukt beroendeframkallande.
    Jag har köpt väldigt mkt fina saker, saker som är som nya! kanon. jag har absolut inget emot att handla beg.

• Melisabeth

Nej jag ser inget fel på begagnat heller när det är det är fräscht =)
    Minst när det är barnkläder, eftersom de inte slits på samma sätt som vuxenkläder.. vuxen kan man ju slita ut, det gör man ju knappast med barnkläder - iaf inte tidigt när de växer =)

Men jag måste försöka inte shoppa loss... Har tvättat hälften av Ellas saker idag, och inser att vi inte beöhver så mkt mer nu, förutom vissa speciella saker =)

• Melisabeth

Jag tror Anders slår mig om jag köper allt för mkt saker =)
    Eller nått sånt....  =)

• Fru Indosaurie

nää det är ju inte mkt man behöver från början.
    Vi hade inte så värst mkt innan, det är så himla mkt roligare att handla nu, när man dessutom vet vad man tycker bäst om, i modeller och så.

• Melisabeth

Jag älskar att shoppa, när det inte är till mig själv.... =)
    Men när skolan sätter igång har jag förhoppningsvis inte lika mkt tid =)

• pucken

på tal om shopping så var jag på lindex idag =) kom hem med 4 tröjor till aggs, och 3 trosor till mig. ville ha nån ny bh, men jag har så små tuttar och är för stor runt om så jag hittar sällan nåt som passar =(

• Fru Indosaurie

åh vad kul!
    Imorrn ska vi som sagt till kappahl, hoppas på bättre napp där.
    vi fick iaf lite saker idag =) bland annat en sån där plasttröja, hm ja, som W ska ha när hon äter så att hon inte kladdar ner hela sig varje gång.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)