• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • dobbis

Hej nica, om jag var du skulle jag ringa till BM eller sjukvårdupplysningen och höra med dom, bara för säkerhets skull, tror man mår bättre då. det är säkert inget farligt, men ändå. Lycka till

• Melisabeth

Bra så ni vet, pucken och nica så samlar jag ihop kramarna och slänger tillbaka flera i ett svep senare

Så de kommer =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • nica83

dobbis
    På vårdguiden sa de att det kunde vara vanligt fram till v 12 och att jag inte behöver oroa mig så länge det inte är jättemkt eller jag har väldigt ont. Men vad är jättemkt? Allt känns ju som mkt just nu BM öppnar på måndag...

• dobbis

nica: vilket dumt svar ifrån vårdguiden, hur ska man veta vad som är mycket som du skriver. det är väl smått omöjligt, ibland blir man så arg på dom. nej det är ju fredag och det är långt till måndag. om det blir värre eller om du vill för att det skulle kännas bättre tycker jag att du ska åka till akuten, det gjorde jag när jag ramlat ner från trappen runt v12. lljög väl lite och sa att det kändes värre än det var, men jag ville att någon skule kolla att bebisen mådde bra. när jag kom in dit tog dom mig på allvar och gjorde ett ul. det var en lättnad när vi åkte hem ska jag säga. jag tycker det är bättre att åka in en gång för mycket än för lite. kramar

• pucken

nu har jag sytt en klänning i plysch till en här på fl. kolla va fin min modell är i den!

• pucken

mel
    jo, han gillar att på sig klänningar =) när han provade de virkade dopklänningarna njöt han verkligen, och gosade med klänningen. knäppunge =)

• pucken

så länge han är glad, är jag ännu gladare =)

• Melisabeth

JO precis..han får väl passa på att gå i klänningar nu när han är liten.. lär väl kanske inte vara lika allmänt accepterat om ngt år eller fler.. =/

v 23 - Ella är väntad i maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)