• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Nu skall jag gå och sova om lillan tillåter.. håller på att somna sittandes =)

Nattis =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

har jag sagt att agge börjat krypa lite smått? han är lite lat, men ibland får han nåt ryck och tar sig framåt ett par tag!

• MallaMojs

Jag vill också sova, men nu sitter sambon här med två kompisarm, varsin whiskey och så Svullos DVD så hög volym

• pucken

malla
    det lät mindre roligt måste jag säga =(

• MallaMojs

pucken...det är ju inte så ofta folk är här så... Å jag kan ju gå å lägga mig om jag vill

• CaMi

pucken: Har han börjat ta sig framåt! Så kul! Kryper han "som vanligt" eller har han uppfunnit någon egen stil?

• pucken

cami
    han står oftast på alla fyra, dvs med tårna i marken istället för knäna =) men han börjar fatta det där med knäna nu, när han väl bemödar sig att öva.

• Melisabeth

Tufft att Agge börjar krypa =)

Jag drömde om honom i natt också.. fattar fortfarande inte varför, men det började som Agge och slutade som ngn annan iaf =)

Morrn morrn - förkylningen sitter i och A är närmast utslagen.. men men  =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • MallaMojs

Gomorron

Har just vaknat och sitter med frukosten... Ensam hemma, trist Betyder att jag måste plugga ju...

• Melisabeth

Morrn Malla =)
    Jag sitter också ensam då gubben är rätt utslagen och ligger kvar och sover.. MEn jag får väl köra upp honom snart antar jag...

Usch, var så otrevligt inatt... Jag brukar inte kunna sova på mage längre.. så inatt vaknade jag och var plaskvåt och mage var helt "tillplattad"... Blåsan kändes full så jag trodde inte att jag hade kissat på mig.. utan kändes som att vattnet hade gått... jisses vad skraj jag blev.....
    Lyckligtvis så var jag bara dyngsvettig, och magen var tillplattad för att jag hade lyckas att sova på mage..

Kan man snacka om panik,.....

v 24 - Ella är väntad i maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)