• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

malla
    Jo... försöker att inte oroa mig. Men jag tyckte inte att hon på gyn-akuten var så lugnande. Fast hon kanske tyckte att mitt problem inte var någonting och väldigt vanligt.

Jag ska nog inte bära så mkt på jobbet idag. Kom just på att jag bar rätt tungt och mkt innan blödningen igår, visst kan sådant påverka??

• pucken

mel
    det brukar stämma =) har aldrig varit fel för mig, och jag har ju pluggat ett par år.

malla
    =( hoppas att nån har en aning iaf. och att allt ser bra ut på ul =)

va fan, banken bråkar med mig IGEN. varje år drar de en dryg hundring i avgift för visakort och internetbanken, och varje år går vi dit och påpekar att vi är studenter och får de tjänsterna gratis. och varje år "fixar de problemet" så det inte ska hända igen. jo men tjena, fjärde året gör samma sak.

• MallaMojs

nica...jag tycker att jag har blödit mer när jag ansträngt mig eller burit en massa, men jag vet inte om det påverkar egentligen - det beror ju på varifrån blödningen kommer. Om det är moderkakan som blöder så ska man ta det j*vligt lugnt har jag hört, men så är det inte i mitt fall Jag blir mest trött på att inte veta,, men huvudsaken är ju att alls våra bebisar mår bra. Har du något vul eller så inbokat då?

• nica83

malla
    Hoppas de kan ta reda på vad det är snart!

Nej, inget VUL inbokat. Har inskrivning den 15e jan, hoppas att de kanske kan kolla upp då? Jag vet ju dessutom inte exakt hur långt gången jag är...

Var ju på VUL i vecka 6+1 ungefär, men då såg de bara gulekroppen men inget hjärtflimmer. Men läkaren sa att allt verkade normalt...

• MallaMojs

Nähä, jag ska fortsätta plugga...*suck* Seees

• nica83

Malla
    Duktigt... jag borde börja plugga. Har mkt med nya jobbet sen och så. Och gamla jobbet ikväll!

Ha det bra alla!

• bluebride

är så arg. hade bestämt med ett par att de skulle komma vid 13.00 för att kolla på lägenheten, nu är kl 1400 och de är fortfarande inte här. blir så arg

• Piii

bluebird, ska du flytta? vi hade visning på våran idag via mäklare då, en VIP visning för 1 person, jag vill ha mssa folk o mycket budgivning =)

Ett Februari plus? *hoppas*
  • bluebride

piii..... japp, vi ska hyra ett hus i Mariannelund och försöker få iväg lägenheten tidigare än vår uppsägningstid

• Melisabeth

*tjostar lite*
    Nu har jag gjort matlådor til gubben... är varm i ett kök med massa plattor på.. och ugnen.... Nåja.. nu är det nästan klart iaf

Folk som inte dyker upp är jobbiga....
    VI hade nga som dök upp oanmält och ville kolla.. vi sa att tyvärr det funkar inte just nu, men imorgon går bra... JAvisst tyckte dem. och dök aldrig upp dagen efter... =/

v 24 - Ella är väntad i maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)