• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Mel...uj, vilken läskig natt. Själv vaknar jag som en zoombie runt 2 och upp å kissar, deppar lite över blodet, sniglar tillbaka å somnar, men aldrig på mage, alldeles för ont i tuttarna

• Melisabeth

jag brukar ta toa vid 4 tiden ungefär...
    Jag tror att natten delvis beror på att jag är i skarven där som man börjar försöka rädda bebisen om den skulle födas.. Är väl runt v 24.. men jag vet inte om det är 24 fullgågna eller i v 24.....
    Är ju ett delmål nu att komma till den punkten att man vet att de försöker och att det finns möjligheter, om än små att rädda om ngt skulle hända.... Inte för att jag egentligen tror att ngt kommer hända.. men ändå skönt att ha det i ryggen =)

Jobbigt att fortfarande blöda =(

Jag kunde inte sova på mage i början för brösten.. sedan blev det bättre men nu har magen blivit för stor samt att Ella klagar om man försöker... man får knappt sova i framstupa sidoläge för henne längre....

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • MallaMojs

Mel...jag tror det är i vecka 24 (läste till å med om de som räddats i vecka 23 - tvillingar) så den miltolpen kan man väl säga att du passerat iaf...

Jag som bara sova framstupa sidoläge *suck* Speciellt eftersom jag blöder lite så ligger jag ogärna på rygg (då det kan rinna du vet ) ...

*suck*

Jag ska gå å handla godis och sen plugga Ses

• Melisabeth

Får hoppas det =)

Godis mums.. plugg.. nja =)
    Lycka till med pluggandet iaf =)

Väcka gubben och äta frukost här kanske =)

• Fru Indosaurie

våran dator var död igår..
    Idag verkar den ha hämtat sig. Suck.
    Ska bränna allt viktigt på skiva idag.

• bluebride

jag kan aldrig sova på mage, så svårt att andas

• Melisabeth

Fru - jobbigt.. undrade nästan var du var

Blue - jag kan bara sova på mage i vanliga fall.. men nu går det ju inte...

• bluebride

jag kan aldrig sova på mage, när jag gör det så är det jobbigt

• pucken

mel
    ja usch, det ÄR hemskt att ligga på magen som gravid! från vecka 17 klarade jag inte av det, tyckte det var så obehagligt att ligga på nåt knöligt =)

• nica83

God morgon!

Jag hade svårt att sova inatt , men det har inte kommit mer blod iaf. Vilket känns skönt...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)