• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

tyvärr så får han ju passa på nu =( men han kommer alltid ha en mams som stöttar honom om han väljer att ha klänning då med!

• Melisabeth

JO men precis.. familjen brukar ju kunna stötta bra.. är ju gammla tanter och annat folk som kommer fnysa högt om man kommer med en treårig grabb i klänning eller så.. troligen.. (ja jag har fördommar) =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

tur att ungen har långt hår, då ser han ju ut som en flicka =)

• Melisabeth

ÄR det tänkt att han skall ha långt hår sedan också eller?? =)

• pucken

klart =) jag tänker inte ta initiativ till att klippa det, det är ju jättefint. min lille kille med rockfrilla!

• CaMi

HEj hej! Kikar bara in som snabbast medan jag håller på att skriva ut dopkort.

• Melisabeth

PAssa så ingen annan klipper honom då.. som ngn farmor eller nått gjorde.. fult dessutom =/

• pucken

cami
    oj dopkort, roligt! vi har inte framkallat/skrivit ut våra än =)

mel
    mmm farmor är ju sugen på att ta honom till frisören, får undvika henne in i det sista tror jag.

• CaMi

Pucken: Jo det är kul med dopkort. Bara så trist att det alltid blir så mörka kort i vår kyrka... Men det syns ju ändå vad det är och det är ju huvudsaken!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)