• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

*chocktillstånd* ska du SÄLJA dromedarerna?! nästan så jag köper tillbaka den =)

• pucken

fy vad trött jag är! har inte sovit många timmar i natt =( blir ju lagom kul att sitta i skolan hela förmiddagen. hoppas vi slutar typ 3 timmar tidigare....

• pucken

nu har jag varit i skolan, vårterminens första dag. och jag är livrädd! han har verkligen proppat schemat fullt med en massa saker som ska göras =( funderar på att ta uppehåll den här terminen, vet inte om jag hinner/orkar med allt.

så har vi firat, med en middag på pizza hut =)

• pucken

fru
    jag brukar kunna äta hur mycket som helst, men jag tror att min mage har svårt att smälta onyttig mat. vi var ju på jensens innan jul, och då fick jag grymt ont i magen, det gjorde fan mer ont än värkar garanterat. samma sak idag, och jag har verkligen inte ätit särskilt mycket. så trist =( som att förlora sin bästa vän, magen utan botten.

• pucken

men jag vill ju inte erkänna det =) så jag äter ändå, och då får jag mer ont i magen. lyxproblem, jag säger då det.

vad är det för koppel tex ska få då?

• pucken

tjusigt! och förhoppningsvis billigt.

*suck* jag är så täppt i näsan och förkyld att jag inte kan njuta fullt ut av min marabou daim.

• pucken

ikeas stolar har ännu mindre sittplats. hokusen är stor jämfört med dem =) agge sitter dötrångt i en från ikea.

• pucken

vi har bara fula möbler =( känner inte för att köpa nytt och fint när jag bor i en lägenhet som jag vill flytta ifrån.

förresten, vi ska på begravning på fredag, mickes farfar dog ju samma dag som vi åkte till skåne innan jul och agge verkar inte vara välkommen i kyrkan =( visst kan jag förstå, men det känns ledsamt att ag ska behöva stanna hemma. jag tyckte jättemycket om farfar.

• pucken

och nu låter det som om de jag köpte trainern av inte tycker att den var sönder när de sålde den =( 800 spänn i sjön.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)