Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
oj då, nåt för agge kanske?
www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html
oj då, nåt för agge kanske?
www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html
letw
jag vet! men jag får inte köpa fler =(
haha agge somnade i pulkan, IGEN.
mm det är andra gången (av tre turer) som han slocknat =)
jag vill ha en brun, och en limegrön. ibland funderar jag på att beställa utan att berätta för micke =)
men letw då =) haha A får väl köpa nåt han med då, så det jämnar ut sig.
taco
haha, annars säger jag bara att jag måste beställt omedvetet när jag var sjuk =) har blivit så jävla dålig på bara ett par dagar, kan knappt prata idag ens =(
letw
så i sommar då =)
du, måste man ha mudd om man ska sy vanliga byxor och en tröja? tänkte sy ett set till agge, men glömde köpa matchande mudd =(
taco
micke är hyfsat glad i att köpa aggekläder, men har skiter fullständigt i om de matchar. ok att man inte behöver överdriva, men tex knallrött och grönt i kombination ger mig huvudvärk.
taco
haha! gud va kul =) jag blandar hej vilt, bara färger går ihop. får alltid höra att vi har en så söt liten tös i vagnen.
letw
jag har bara plysch hemma. vet inte om det går att göra mudd på det? annars får jag väl beställa på nätet eller nåt, pallar inte gå en meter utanför huset.
taco
haha, att folk är så himla fästa vid pojk- och flickfärger! jag älskar rosa och lila, så det har vi mycket av. skiter fullständigt i hur det "ska vara" för jag vill ha det som jag vill. svärmor har precis vant sig vid att agge är en väldigt färgglad bebis.
letw
härligt! då ska jag sy nån dag när jag mår bättre och inte snorar så mycket =)
letw
jag började på en budget i excel förra veckan. men jag blev sur när jag inte kunde spara så mycket av mitt studiemedel =)
taco
vi får också mest "rätt" färger i grönt och blått, men jag tror att svärmor fattat att andra färger är ok. min mamma älskar rött, så det köper hon =)