• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • lyckliga snäckan

Junipingla: Jag åt alla points och gick inte ner ett smack..fast jag kanske skulle ge det lite mer tid. Jag följde bara ett par veckor..och blev lite otålig eftersom jag förra gången gick ner ca 1 kg i veckan..o det är ju iten bra att bli av med det för snabbt..för amningens skull.
    Nya tag helt enkelt.
    Går du på möten?

Jag kommer nog imorgon..till Väla-träffen.

• agda06

Vi ska gå på babysång på Maria Park, synd att där var fullt Uppsala.

Det är kanske fler som är sugna på BabyCafé på måndagar? Vi har varit där två måndagar nu och jag tycker det är trevligt.

Häng på vetja!

• Junipingla

Annika: Vilken tid är det på måndagar?

Lyckliga snäckan: japp jag går på måndagar kl 10!
    Nä man måste lyssna på kroppen, jag äter lika många pts som jag gjorde när jag gick ner efter Noel och ligger på ett antal som passar min förbränning + att det inte påverkar mjölken.

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • agda06

BabyCafé är klockan 13.30 till 16.00. Sångstund är det klockan 14.15 och fika efter det. Det är många som kommer i lagom tid till sångstunden.

• Jomamma

Vilken är S:t Anna, var ligger den?

• agda06

Ligger på Ringstorp, vid rondellen. Man åker förbi den om man tar buss nr 2 ut till Väla.

• Jomamma

Ja, just det. Då vet jag!! Har lite dålig koll på de olika kyrkorna, brukar inte gå så ofta direkt...

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Ville bara säga att det var super trevligt att träffa alla goa´mammor o bebisar förstås=)

Gör vi gärna om nästa v! Nu har jag precis varit ute m Diesel i det kalla vädret...brrrr.

Må så gott, kramar från oss

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!