Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Jag hänger också med på torsdag ska bli trevligt. Den älsta sonen får stanna hemma med sin pappa annars får jag nog lite mycket att göra
Vi tittar oxå ut till Väla på torsdag. Verkar som om vi blir en 10-12 stycken än så länge... Så vi lär inte ha några problem att hitta varandra!! Och ingen annan lär missa oss heller ;)
Ses på torsdag, ska verkligen bli kul!
Mina småttingar i HD idag bland babybilder. Åse & Daniel Fredrikson
hd.se/familj/baby/
Hi hi lilleman ser rolig ut med sitt leende ;) Typiskt att fotografen skulle välja det enda kortet från kartan där han se rolig ut *S* men svårt att få alla fyra att se bra ut samtidigt :))
Ses snart!!
Junipingla: Såg bilden på dina underverk på HD.se igår redan, så söta!
Var på vårdcentralen med prinsen igår, då hade han haft ögoninfl i en vecka..de ger ju inte gärna ngt, men han fick ögonsalva. Och nu är det redan mkt bättre=) Så nu hoppas jag bara att förkylningen också ska ge med sig.
Hoppas allt är bra med er, och att Williot mår bra på torsdag så att vi ses!
junipingla: super söta alla 4!
lothan:Skönt att det blev bättre med ögonen
Skulle på återträff med mammorna som jag var på föräldrarutb med, kör från kattarå in till Drottninghög för att få beskedet att: Nej det blev inget idag.
Varför kan de inte ringa o säga att det e inställt?
BM sa att hon hade ringt runt men att ingen kunde som idag då. De har då inte ringt till mig... jajja, vi får väl se när nästa gång blir .
Hoppas vi ses på torsdag!
Hej på er!
Vi har tyvärr fått förhinder till fikan imorgon, så vi kan inte komma.
Men jag hoppas ni får det riktigt trevligt, så att det snart blir dags för en ny fika-träff....
Godmorgon tjejer!
Hoppas allt är bra med er.. Williot är fortfarande snorig och hostig, så jag vill inte ta med honom till Väla. Kommer även att missa simningen för 4 gången i morgon. Men prinsens hälsa går ju först.
Hoppas att ni får en super mysig träff, så hoppas jag o Williot att ni bestämmer en ny träff snart så att vi kan vara med!
Kramar från oss
Synd ni inte kunde komma lothan och Jomamma!
Till er andra, TACK för idag! Superkul att träffas!!! Är ni pigga på att ha en stående fika i mån av uppslutning torsdagar 10:30??
Kramen!
Hej! Kul att träffa er idag! Bra idé junipingla! Jag kommer gärna. Om du förresten tog några bilder idag kan du väl lägga in dem på din sida?
Det var jättekul att se er!!
Jag och Moa börjar på Babysång nästa torsdag kl 10.30. Så vi kan tyvärr inte fler torsdagar, och det hade varit jättekul att vara med. Får jag föreslå onsdag?
Fast jag förstår så klart att det är svårt att hitta en dag som passar alla.
Tack för idag!