• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

metallgem: Har också en underbar sambo, men visst är det kul att skoja om dom ibland. Speciellt när man märker att de andras män är likadana när det gäller det här med att : h*n är nog hungrig *ler*.

Ska gå in och beställa boken på en gång, ska bli kul med lite intrerssant läsning..

Ha det bra tjejer!

• Fru Söderlund

Vad hette nu sidan man beställde boken i från? Minne som en pinne..

• metallgem

Javisst är det så, Lothan! Som när Lyckliga Snäckan sa att hennes man visslade.. Min man är alltså inte den enda..

• Junipingla

Singelbilden på Juni som togs hos Catte & Göran finns på förstasidan av min press nu. Gosegumsan! =)

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • Junipingla

Hittade den på bokus, den var slut på adlibris

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • agda06

Den boken beställde jag för ett tag sedan... dock har jag inte hunnit läsa i den.

Ska vi säga att vi ses på Maria Församlingshus i morgon då? OM vi inte försover oss vill säga..

• uppsala

ja det gör vi, jag åker dit så tidigt som möjligt, hör av er om ni behöver hjälp att hitta.
    Varit på Sagoslottet, hittade en helt underbar omlotttröja plus byxa i turkos velour för halva priset, märke Kik Kid. Sett en tjej på "öppnis" med tröjan i brunt men den fanns tyvärr bara i 56 o 62. Så söta. Sedan blev dte ett par tröjor på Lindex, köpte en turkos biltröja som Klara ska ha när hon e lite större o kan gå, tufft. Axel kommer att bli avundsjuk. Åt lunch på Åhléns o bytte blöja såklart ... börjat tro det e tänder på g!

• agda06

Om jag har förstått det rätt så ska det ligga på samma gata som Friskis och Svettis? Fast längre bort, mot Trädgårdsgatan?

• metallgem

Ja, är det inte där dom haft julmarknad förr på julskyltningen? Inne där på gården, och en trappa upp låg våffelcaféet.

Så du köpte tröjan? det gjorde du rätt i, den var hur fin som helst!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!