Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Karin: Det står ". Det är dock viktigt att följa optikerns ordination för hur linserna ska användas eftersom bärschemat är individuellt beroende på dina egna förutsättningar."
Har du varit hos optiker?? Jag har inte varit hos optiker på flera åååår!!! har beställt på nätet de sista åren.
Nu ska jag ha lite "egentid"... och vad ska jag då hitta på??
Jo, jag ska köra och handla!
Ha ha....
Ja, fy vad vi är trevliga!
Tack för idag! Min man sa det att dom måste vara väldigt trevliga om du kan sitta och fika från 10,30 till 14,00, ja sa jag, det är dom.
Ni VV fantaster, hjälp mig att vinna ett vad jag har med min man.. Vad är det mest points i, ett kexchoklad eller en ostkorv med bröd och bostongurka?
Vad gör min man, han står och, just det, VISSLAR...
Men ännu inte ett knyst om att hon nog är hungrig, hurra..
Malin, ha ha ha
Min sambo har pallat upp med kuddar i soffan så att prinsen kan kolla på tv..men han har inte heller sagt ngt om att han är hungrig..men det kommer väl snart *ler*.
Hade också gärna stannat till 14 men min fyrbenta "bebis" är van att gå vid 14 tiden..
Ha det bra!!!!!!!!!!!
ha ha ha, jag har precis lagt Klara som var ledsen, hon är det väldigt sällan så jag vet inte vad som var fel. Troligtvis jättetrött, sovit så lite i em. Men, nu sover hon. Brukar också åka o handla ensam på kvällen, kan vara skönt ibland äv om det kan kännas lite knäppt
Håller med, tur att jag träffat er! Känns bättre nu i det annars ganska ensamma Helsingborg, har längtat till Uppsala mååånga gånger.
Funderar på att ta med Axel till "öppnis" på fredag på Maria Församlingshus i stan. Det är bra där. Mkt barn på fredagar eftersom många är dagislediga då. Men, det finns ett sep rum som mest är för de små så det brukar funka bra, jag har ju alltid haft m Klara dit. Fika för 5 kr el 10 el vad det nu är, har glömt (otroligt, jag som var iväg varje dag hela hösten). Det bästa m fredagar som jag brukar skoja med T om, är att det är en hel del fredagslediga pappor som går dit då
. Iaf, om ngn vill hänga på så gör det gärna! Om man går dit med stort barn kan man ju alltid prata med det men har man bara en bebis kan det vara skönt att hönga på ngn, jag drar mig lite för att gå iväg m bara Klara äv om jag varit där så mkt, känner mig som ensamma mamman som letar kompisar
Håller med er andra...härligt gäng! Klubben för inbördes beundran ; ) Ha ha ha
kram på er allihopa.
metallgem! Den som sa ostkorven vinner =))) Det är mer i en käsewurst (ostkorv) m.m
Uppsala!!! Noel är ledig fredagar så jag hakar gäääärna på!!! På fredag kan jag dock inte men gärna andra fredagar!
Jag hänger med på typ allt!
Jag får spatt av att bara sitta hemma helt själv...
100g kexchoklad = 11,5 p
Korven vet jag faktiskt inte..... Åse?