Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Hej på er!
Träffade Åse med Juni på Väla häromdagen och vi tyckte båda att det var dags att fixa mammafika snart. Så vad säger ni? Är det inte på tiden att vi bestämmer något?
Vi sa även att Väla är ett bra ställe att träffas på. Det är ju inomhus och på "Le Croissant" (ligger utanför Claes Ohlsson, vid Bolagret) finns gott om plats för vagnarna. Kanske inte världens myyyysigaste, men där finns plats för många.
Skulle det kunna vara något? Eller så kanske någon annan har bättre koll på ställena i stan?
Skulle slutet på nästa vecka passa?
Slutet av nästa vecka passar bra för mig. Jag har tillgång till bil torsdag o lördag. Då min sambo jobbar knepigt så är det bara vissa dagar jag har tillgång till bilen.
Tror inte det finns något direkt som e bättre istan med tanke på vagnarna.
Äntligen har lilla somnat för natten så nu ska jg sätta mig framför tv:n o mysa. Sambon körde iväg o jobba idag så det ska bli skönt o ha lite "Marina-tid"
Annika: Jag är ju som sagt sugen! Dock passar må, on och tor förmiddagar bäst för mig eftersom min huligan då är på dagis. För att jag ska slippa springa runt och svettas och jaga en 2,5 åring med spring i benen :)
Nästa torsdag fm kan jag alltså (hämtar honom 14) men inte fredagen.
Ska vi säga torsdag då? Halv elva, eller nåt sånt?
Jag pratade nyss med Sofie (persika80) och hon var också sugen.
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er! Vi har bvc nästa torsdag, men det är inte förrän kl ett. Så innan dess kan vi också. Annars har vi inte ngt speciellt planerat om dagarna..
Hade varit kul att ses!
Kramar från oss
10.30 låter kanon för mig!
lothan: Så söt press bild!
Nu vaknade mitt lilla troll.
Kram
Åh loooligt! 10:30 är en bra tid!!
Ska vi ses vid Le Croissant?
Tycker 10.30 på Le Croissant låter toppen!
Då sprider vi det!
YEP! Har mailat MaHj (malin) ifall hon inte kikar in här så ofta nu när lilleman kommit. Även LouiseK med Agnes.
Junipingla: Jag har fått ditt mail, vi kommer, 10,30!