• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

MN:Ja det vart rätt. Tack så mycket.

• Miidori

Nån som vet när barn kan sitta själva ungefär ålder?..

Tindra är så enveten..Ingenting är roligt längre..hon dissar babysittern, babygymmet, alla leksaker o skallror...så nu måste jag köpa en gåstol till henne! kanske en hoppgunga med..

Blir kanske bättre när hon kan sitta själv och grejja lite..För hon verkar dissa att ligga ner nu förtiden..hon vill sitta hela tiden, eller bli buren så hon kan se allt!

• J e n n y A

Har för mig att jag läste att dom helst inte ska sitta förrens dom är ca 6 månader. Kanske nån här har mer koll på läget?

• Miidori

JennyA: Tack så mycket..då är det ju ett tag kvar då.. :D

• therese o ebba

Hej hej! Här har man varit borta i några timmar och har FEM sidor att läsa igenom! Kul!!

Missade att Babyproffsen hade kampanj på Näsfrida, var o köpte min på 1 klass. Och jag kan ju rekommendera er som inte har nån att köpa det, den var super!! Ebba är på bättringsvägen nu, har knappt hostat nåt nu i kväll. Skönt..

Gravisen: Åh, vad roligt att ni fick huset!! Grattis! Hoppas nu bara att besiktningen går bra..

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba
    2005

November
    JennyA´, son född 28/11

2006

Juli
    Angeelica83: Tifa född 27/7 (första)

Augusti
    Thullan: Wilma född 22/8 (första barnet)

September
    Tokfiorna:Siri född 28/9 (första)

Oktober
    Miidori: Tindra född 8/10(första barnet)
    Therese: Ebba född 11/10 (första barnet)

November
    Tintan: Emilia & Michelle 15/11 (Benjamin född 03)

2007

Januari
    MN, Emil född 10/1, son född 98
    Kottten bf 28/1 tredje barnet, töser födda 97 & 02

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet

Mars
    Stina84 bf 5/3 första barnet

Juli
    Calylite bf 20/7 Första barnet
    Mamma till Ebba 061011
  • Angeelica83

Miidori: min dotter är 6 månader och hon sitter nu ganska bra utan stöd. men man få vara med ibland för när hon tröttnar på att sitta då blir de stött dyk och ill vrål heheRäcka ut tungan

Gravisen: Grattis till huset..

stackars min lilla gumma. pappa skulle gå upp och lägga henne och så tappade han babywatchen i huvet på henneGråter är de någon annan som har en klumpig sambo?? hihi
    men hon vänjer väl sig att de gör ont att vara nära pappa sen.. jag har ju vant mig.. haha

nu ska ja kolla på csi..

Ha en bra kväll alla..

kramar

• Thullan

Angående näsfrida har jag hört att den inte ska användas för ofta pga att barnens slemhinnor eller vad det heter i näsan är sköra o kan skadas om näsfridan används för ofta. Vi har oxå en men den används inte ofta utan bara när vi märker att hon har det jobbigt. (Ville bara informera er om detta, ta det inte som kritik)
    Åhhh va skönt att kunna läsa här igen, får väl vara hos mamma ett par dagar nu så man slipper läsa över 20 sidor

Kram på er

• Gravisen

tack alla för grattiset hoppas me att allt e som det ska på besiktningen..verkar det vara problem med något så hoppar vi över det huset faktist..men det hoppas vi ju att det inte  såklart 

e det bara jga som ite fattar vem det var som verkade vara här o snoka???  vill ju me veta...SNÄLLA  MIIDORI  viska i mitt öra 

Min kusin som har en dotter på 2 veckor hänger oxå me på ons tror hon om hon vågar 

Angelicca83:  min sambo e me lite klumpig    o andra saker som e irriterande..har varit o tränat ikväll o kommer hem o bägge barnen sover  kanon så skönt ju 

men tror du lilleman har pyjamas på sig??  nopp samma kläder som han haft hela dan  grrr  jag blir tokig...vill man ju inte att han ska behöva sova i på natten  men nu vill jag ju inte väcka han heller  får försöka smyga av byxorna sen....  dessa MÄN

hahahaha

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping