• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Marita hette hon kom jag på nu...hehe..nästan medistra, det började på M i alla fall ;P

• medistra

Miidori: ok, min bm hette Maj och hon är också väääldigt knepig, kort brunt hår och glasögon, det var därför jag tänkte att det kanske var samma

• Mammsing

Hallo!
    Oj vad mycket det har hunnit skrivas mycket här. Har varit utan datorn några dagar för uppgradering av bredbandet.

Medistra; Det är Me and I kläder jag tänkte på. Jag tycker de är så fina. Var på ett i helgen och shoppade loss lite. Blir ju en del när man har tre barn att köpa till.

Ha de så gott alla.

• Miidori
    Medistra: usch för knepiga barnmorskor :/...fyy man lär sig något nytt varje dag..man lär sig ju på sina misstag ^^
  • medistra

Mammsing: ah, jo de kläderna känner jag till, har också varit på ett sånt party fast det var när Lukas var mindre, de var verkligen jättefina fast jag tyckte att det fanns mest till flickor, men det kanske har ändrats

• Kottten
    castle: det var ju nobelt av dig... men vänta för guds skull inte på mig... verkar ju som bebis tänker stanna till midsommar juh!!!! Fast vet du va ja har kommit på... hihi... de e för att vi klarar av det som vi får gå över... någon (Gud?) tycker vi e så starka kvinnor att vi fixar de... de e iaf min senaste teori.... (Handlar enbart om ett sätt att muntra upp mig själv... men fa fanken... de funkar juh.... )

Skämt åsido... ja va hos bm idag. Hon kan ju inte mycket göra förståss men ja lyckades faktiskt tjata mig till en tid på fl för koll på fredag!!!!!!!!! Men jag fick lova henne att säga att ja tjatat mig till den, för hon får egentligen inte ge mig tid förrän måndag. Här måste man gå 14 dagar över innan man får tid och det är på söndag för mig, vilket skulle innebära att jag egentligen inte får tid förrän måndag... Men hon kollade upp o det var ingen inbokad varken måndag eller fredag så jag fick en tid på fredag!!!!! YIPPIEEEE!!!!!! Även om det bara e en koll så kanske kanske kanske.... Jag kan ju alltid hoppas på att de gör en hinnsvepning iaf!!!!
  • Mammsing

Miidori, känner igen det där med att vara uttråkad. Min dotter har använt sin lära gå stol korta stunder i en vecka och hon älskar den, är så mycket mer nöjd när hon får leka lite i den. Hon är fem månader. Hon sitter nu nästan utan stöd själv, ganska tidigt men å andra sidan har hon ju sina två idoler storebröderna som hon härmar.

• Kottten
    Miidori: fyyyy va gott!!!! får nog göra en egen kladdkaka här till kvällen!! blev såååå sugen!!!!
  • medistra

rätt taskigt utav Miidori måste jag säga, att lägga ut bilder på smarriga kladdkakor när en annan sitter här och kämpar emot sitt enorma sötsug för att någon gång kunna komma ner i idelavikt, taskmört

undrar om hon smaskat i sig båda själv, det skulle i alla fall jag lugnt kunnat göra

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping