• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Calylite

medistra
    Ska vi göra en räd hos henne, om du uppehåller henne så stjäl ja kladdkakorna

• Springsteen
    MN: WIlmer bajsar flera gånger varje dag... Men har inte hört nåt annat än att de kan gå upp till 2veckor emellan... han får ju i o för sig jättelite tillägg på kvällen... Men ger man ersättning så ska man nog ha koll på att de bajsar... Ring BB ikväll o fråga Men jag hade nog inte varit orolig om han inte bajsat på en eller två dagar... 3e dagen hade jag nog börjat undra...

Nu har vi storstädat och Wilmer har hängt i bärselen... funkar så länge man rör sig HELA tiden... Har bara småstädat sen han kom o de behövdes verkligen en större städning..
    o sen har vi gått en liten promenad... Haft stegräknaren på mig och är redan över 10.000steg känns mycket bättre att traska runt me han då
  • Miidori

heheh jag får la bjuda in er allihopa här någon dag, så får jag ha en massa storbak, så kan ni alla smaka på mina smarriga bakverk!..

Jag försöker hålla mig ifrån det där söta, men jag lyckas inte..men nästa vecka då blir det inget sött mer!..så säger jag för övrig varje vecka!..Men sen så går jag förbi något cafe och ser semlor, och då måste jag gå in o handla där..hahah!!

Jag hade typ 20 ägg som går ut i morgon, så var tvungen o använda som, så det blev lite kladdkakor, och pannkakor..sen blir det ägg mackor ikväll ;)..haha!!

Fast är det någon som vet ifall man kan frysa in kladdkaka, för kan nog inte smälla i oss allt det där på en dag haha!! =)...

• Calylite

Miidori
    Det tycker jag du ska :D

Samma här, inge sött och sen fem minuter senare sitter man med näsan nere i en tårta/godispåse/bakelse ändå

Borde väll gå frysa in?

• tokfiorna

tjo hemma igen..Medistra: Det var Maj jag hade som jag skrev om innan idag, knepig ja..bara förnamnet, hon va på mig direkt att ja ökat så i vikt..ja det är ju precis vad man vill höra när hormonerna är i kaos alla redan..och när jag knappt ökade något så sa hon inget, usch hon var kall som is den..Snacka om fel människa på fel plats, var ju sådan befrielse att komma till bvc sen.Idag har ja bjudit min kära mor på ulla skoog som kommer till teatern..lite tanthumor kan ju inte skada i kylan. Miidori: visste inte att man kunde frysa kladdkakor, hehe har nog inte VELAT veta..en anledning till att mumsa allt på en gång.

• tokfiorna

Miidori: såg nu att du frågade om det gick frysa SORRY läste så snabbt, det går nog inte så ni får la mumsa heela natten lång,hihi

• J e n n y A

Miidori: Du kan alltid skicka över lite hit om du vill bli av med en del (mums).

• Miidori

usch jag kommer ju må jätte illa om jag äter upp allt det där Fot i munnnen..Men får la ge lite till min mamma, och lite andra runt omkring...Skrattande....

Neeh jag måste verkligen börja "träna" på allvar nu, och verkligen stå fast vid det jag bestämmer...För förra sommaren cyklade jag 1 mil varje dag och gjorde massa situps, och så höll jag på i några månader, tappade jätte mycket kilon..så jag får väl ta tag i det igen..
    Eller gå runt munksjön varannan dag i alla fall..hehe

Men skulle vara kul om man var några st som kunde gå runt munksjön..Prata och få motion samtidigt :=)

• J e n n y A

Är det nån mer som fick sin besöks lista raderad igår?

• Miidori

har du fått din lista raderad?Vad skumt?..jag vet att det varit strul som bara den med FL, med mailservrar och allt möjlgit..Det blev ju nån mailattack mot familjeliv med en massa spam mail..ska kolla det ifall mina blev raderade!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping